|
|
|
|---|---|
| Vissa skriver tex. 325iM , men vad står M för? Är det m-paket,m-ratt,m-knopp och m-sportstolar? | |
| Jag menar m-spoilerpaket.... | |
|
Det där med att en del skriver M-paket eller liknande ska man ta med en nypa salt. För det kan vara allt från en M-ratt till en knopp i folks ögon :) Om det är som det ska ska det vara ett utrustnings paket som bla innehållet ett kjolpaket. Men sök på inlägg så hittar du mycke. /Johan [CUL8ER] |
|
|
Folk brukar skriva detta om bilen är utrustad med M-Technic paket II eller Stora M-Paketet som man brukar säga. Detta innehåller bland annat sportstolar, taklucka, frontspoiler, sidokjolar, bakkjol, den lite större bakspoilern, andra fjädrar och dämpare, svartlackerade njurar i grillen osv. (Det kommer en komplett guide på all utrustning som fanns att köpa till E30, inkl BMWorginal fälgar och all M-Technicutrustning på min sida, adress står nedan) du kanske kan få svar på fler frågor där. Länk - E30 körmaskinen nr.1 |
|
| En liten detalj bara...I M-paketet till E30 har det aldrig ingått några svartlackerade njurar...däremot så är alla andra kromlister svartlackerade samt att det bilarna hade svart innnertak | |
|
mmm... det har du nog rätt i, har fått för mig att jag läst detta någonstans men det är nog som du säger. Länk - E30 körmaskinen nr.1 |
|
|
Shadowline tänker ni på. Dvs svarta dropplister och svarta rutlister fram och bak. Taklucka ingick faktiskt inte i M utrustningen, det är dock ovanligt att det inte är tillvalt. Kiip Spiiding! |
|
|
Har nog aldrig sett en E30 med M-Technicpaket utan taklucka Länk - E30 körmaskinen nr.1 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.