|
|
|
|---|---|
| Jo, min slutdämpare sjunger (fint) på sista versen. Såg att Ferrita har ett avgas från kat och bakåt för 7500:- Är det något att ha? Blir det någon märkbar effekt? Hållbarhet? | |
|
Jag hadde ett Ferrita system till förra bilen.... Fick ju välja ljud, slutrör och vist blir det en liten efekt skillnad. det är ju rostfritt stål dom bygger systemen med så det säger väll sitt.....annars så får du livstids garanti på systemet. Kan rekomendera Ferrita!!! //Martin Länk |
|
Cleveland |
Kollade också med ferrita när jag skulle byta på min M5:a, runt 7000:- skulle dom ha och kunde inte garantera en effekt höjning. När man ändå är uppe i dessa summor kan man lika gärna lägga till ett par tusen och få ett Supersprint system som på alla sätt och vis är skräddarsytt till bilen. M5 motorn måste ha rätt motpulser för att gå bra och leverera rätt effekt, ett hembyggt avgassystem kan om man har otur t om sänka effekten, något som Ferrita inte viste om M:bilarna??, -vi bygger väl med de delar vi har på hyllan, sa de när jag bestämde mig för ett SS system. Nä, köp ett äkta Supersprint, Fet passning & Fet ljud! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.