|
|
|
|---|---|
|
Var kan man beställa reg. skyltar i liten storlek som vägverket har? Vill ha skylten helst i plast och inte dekal lr aluminium! Mvh// Jens M3 Rulezzz | |
|
dekaltrim.se =) mov_it Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Små skyltar som vägverket har beställer man hos vägverket:) Fast de är vikta åt amerikanska bilflottan i första hand med få undantag. Egna skyltar kosta 400 spänn i böter.Även Micros kopior. Bra funktion "sök inlägg" MVH Hasso Länk |
|
Ska försöka ta en bild med digitalkamran på en skylt jag har liggande, mailar den till dig. ...BMWLundqvist.... |
|
|
Hej Lundqvist. E oxån intresserad av små skyltar. Skulle du kunna maila en bild till mig? Hur mycket vill du ha för en sådan skylt? Jan BMWCS # 3966 |
|
|
Överväg om det är värt ev. böter först =) ---------------------------------------------------- Länk |
|
|
Ja, jag tycker att de är värt böter ifall man skulle få de, för jag tycker att den stora vanliga nummerplåten förstör utseende på m-fronten... Så i mitt fall tar jag gärna böter om de skulle behövas=) Mvh// Jens M3 Rulezzz |
|
|
Se på bilar säljes på bmwbörsen, där står info pris och bild, så slipper vi diskutera detta på forumet. ...BMWLundqvist.... |
|
|
Äh skit samma. Annonsen blev borttagen! Otroligt. Maila mej om ni är sugna så får ni mer info ...BMWLundqvist.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.