AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
348

E34,E38,E39 snyggaste beemers

De nya modellerna ser ju konstiga ut tänker främst på nya 7 ser samt 5ser... iförsig har ej sett 5 ser sådär riktigt men har faktist sett 2st på riktigt, åkte brevid mig E4 norrut förra heljen. Vad gör den där Chris egentligen vill han förstöra klassen med märket och bara designa sportvagnar el? bort med han!
Tigerr
Soki: Hur orkar du vara så aktiv på forumet!? :P
Jag tycker att Chris Bangle(?) gör ett bra jobb! Som det stod i provkörningen av nya 740d: Det är svårt att vänja sig vid hans design, men efter att ha sett bilen på riktigt några gånger så blir man fäst vid den! Det är inte som nya E-klass, snygg direkt, men blir tråkig lika fort..! Det är bra att BMW ännu en gång leder utvecklingen, istället för att följa den!

Tigerr
P.Jonesjö
Jag tycker faktiskt att z4:an är den snyggaste BMW:n hittills..
Sedan vet jag inte nya 3- och 5-serien verkar vara så snygga, för att inte tala om 6-serien som ser helt lustig ut på de bilder jag har sett.

//Peter
Tigerr: aktiv? jag? hehe ne ee säger du me 4 gånger fler inlägg än jag ;) nä men har så j*vla trisst aså.. du e 18 va? då vet du vad pa är visst :) förut satt man o chatta i playahead tex nu sitter man fast här. hehe.... ang Bangle. Jag har sett 7 an maaassor av gånger o kan inte vänja mig, specielt fronten. Den är rätt snygg snett bakifrån men det är allt oxå, ibland är den riktigt ful. Vad gällande design innuti så gillar jag den inte heller. Känns så plastig att man tror att man sitter i en Volvo s40. Färgen tex , grå plast nej tvi. Nya 5 är snyggare än 7 an och har sett bilder på nya 3 an på 3ser forumet men den va inte fin, iförsig låångt från kalr men ändå kanske kommer bli snyggare.
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Nya femman ser ju riktigt läcker ut, men är ändå lite tveksam tll BMW:s nya linjer. Men en BMW ska ju synas så det är säkert rätt.
Personligen tycker jag inte nya 7:an är nån designmässig hit utvändigt, invändigt däremot är den riktigt läcker.

...BMWLundqvist....
Tycker snyggaste beemern är R 1150R.

Snyggaste bimmern är en annan sak...
Ungefär som jag sade i en raderad tråd,utseendet lär växa med tiden,första gången jag såg E36an så grät jag nästan,för att senare vänja mig,det slutade med att jag köpte en och verkligen älskar utseendet på den.
Jag förmodar att det blir samma med de nya modellerna och speciellt 3ser för mig då det är min favo.

Henrik
Pe
27
Pete
325iC -94
I mina ögon slutade BMW tillverkas år 2002 (förutom de sista vacka men utgående serierna, E46 & E39 mm.) när den nya, fruktansvärt fula E65:an presenterades. Dess utseende kommer inte jag att vänja mig vid så länge jag lever, än mindre vid kommande modeller. BMW:s designavdelning tycks numera bestå av terrorister som genomför attacker mot oss trogna BMW-fantaster i form av nya sk "BMW:n".
Ma
1.041
Magnus18
E39 528iAT -98
E34 518i -94 (sambons)
Hej!
Soki: Vad är det för fel på E32 då? Jag menar E34 och E32 är ju ganska lika.

Mvh Magnus

Finns det andra bilar än BMW!?
Länk
Magnus18: nej d e inte nåt fel på E32 men tycker E34 an e snyggare. de flesta e snygga har inte med E36 el E46 men dom e oxå nice :) ..... men dom ja mände är mest BMW style på enlit mig.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.