|
|
|
|---|---|
|
Tjenare. Jag får inte loss ryggdynan till baksätet (en 4 dörrars sedan utan vare sig skisack eller delbart). Har sökt efter inlägg om detta, utan resultat (har bara hittat e30). Har slitit som fasiken, ska nämligen dra en lågnivåkabel till skuffen (nån kan ju tipsa om hur den ska dras också!). Samtidigt som jag hade loss sittdynan till baksätet passade jag på att kolla utrustningskoderna, hittade förklaring på alla utom 3 st. på denna fantastiska sida (thanx to bmwpower-crew). de jag inte hittade var: 679, 827 och 860. Nån som vet vad dessa koder är för? Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... | |
|
ingen? Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
Tja hur du får lös ryggstödet om det inte går att fälla vet jag inte men jag drog mina lågnivå kablar via mitt kardanen(under mattan), sedan snett under baksätet, till vänstra (sidokudden bredvid ryggstödet) in i bagaget.sido kudden får du lös genom att dra till hårt i övrekant. detta sätt var för mig det bästa sättet att slippa störningar, från bla strömkabeln (har en 325). bakom sido kudden finns det färdiga hål att dra kabeln igenom, jag lindade abeln med folie och en tunn blymatta för att ta bort alla störningar från de kablar som finns när man drar kabeln mellan kupen och bagaget. Hoppas att du blev hjälpt av detta. mvh Peter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.