AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
1.020

BMW träff i Nynäshamn?

Sida 1 av 2
Jag funderar på om man kanske skulle försöka anordna en BMW träff i Nynäshamn till sommaren. Det är ju en väldigt fin liten stad på sommaren med en del roliga vägar i närheten. Det har väl i princip aldrig varit några bilträffar av något slag i nynäshamn så det kunde ju vara lite kul att anordna en träff där. Jag vet inte riktigt var man skulle kunna ställa upp bilarna bara, men jag ska försöka ta reda på det. Finns det nåt intresse av detta?
Ingen som är intresserad?
Jo visst!! men vore de inte bättre/lättare me en träff i sthlm?
Jag är på...
Om datum/jobb funkar.
Den som kommer får se...

_____
Micke
Länk
Länk
Lazereye:
Nynäshamn ligger ju faktiskt bara ca 40-45 min bilväg från Stockholm. Tänkte det kunde vara kul med träff i en småstad också.
Det ÄR kul i småstad.
Kolla hur vi hade det här i Karlskrona...
Länk

_____
Micke
Länk
Länk
MM
95
MMmmm
BMW 318 touring
BMW 325ix (glädje)

Jag är på, säg bara tid o plats.!!!
Micke Olsson:
Verkade väldigt kul i Karlskrona. Hoppas det kan bli nåt liknande i Nynäshamn. Jag hör av mig närmare om tid/plats. Ska försöka komma på nån bra plats att mötas samt att ställa upp bilarna på.
518i slow mobil
Jag är på, kommer dock inte i något alls i BMW väg... =(

E28, REAL power for REAL men!
Det verkar inte vara särskilt mycket intresse för en träff i Nynäshamn i sommar. Jag ger det väl ett tag till, men blir det inte fler intresserade så är det ju ingen större mening. Det vore tråkigt.
tror de är fler som är intreserade bara att de är så långt kvar tills de äger rum,så de inte känns aktullt just nu...blir nog mer intresse om du skriver ut datum å plats typ 1 månad innan de sker...är iaf min teori
Lazereye:
Du har nog rätt. Får testa igen senare.
Det hade verkligen varit kul för då kanske jag kunde ta med min son som bor i Nynäshamn...

850 Jaa sån är jag
Simba_1:
Självklart ska du komma. & ta gärna med dig din son. Jag tänker ta med mig både fru & barn.
M.V.H.
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Som gammal Nynäshamnsbo har jag/vi planerat ett besök i sommar. Vore kul om vi kunde malla ihop det på nå´t sätt!

/Kristian BMWCS #5062
kontaktperson i 02-klubben

------------
Länk
Kristian Larsson:
Det kan vi absolut göra. All hjälp är tacksam. Har du nåt bra förslag på vart man skulle kunna hålla till? Jag har funderat på lövhagen. Stora parkeringen där ute. Vad tror du om det?
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Danne27// Lövhagen är trevligt. Speciellt om man tar strandvägen ut!

/Kristian BMWCS #5062
kontaktperson i 02-klubben

------------
Länk
Kristian Larsson:
Man skulle kanske kunna träffas först vid ishallens parkering för att sen åka gemensamt genom centrum & sen ta strandvägen ut till lövhagen.
al
9
alpinab12
ALPINA B12 coupé 5,7 -93
BMW X6M -15
ALPINA B3 3,3 TOU -00
535d E61 -10
850 i -91
850 i -90
850 cia-91
540 -00
525 -01
m.m

Låter trevligt jag är på !!!!!.Fin väg dit :)
Vilken månad kommer de bli ungefär i sommar?
Lazereye:
Jag vet inte riktigt. Jag funderar på om man skulle ta det i maj nångång. Mer info kommer.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.