|
|
|
|---|---|
|
Hur gör man för att få upp hanskfacket det gäller en 323 -84 Och det sitter fast!!!. Har testat med milt våld men vill inte bända sönder något. Någon som vet. Mvh Michael | |
|
Är inte de låst då ? på min killes 323a var de låst på och de fick han bryta upp .. gick inte på annat viss .... Mvh |
|
|
Mitt hade gått sönder inuti i låskolven.... fick bryta upp skiten... |
|
|
Jag har inget lås på mitt(nyckel). Mvh Michael |
|
|
citat: "använd inte våld, ta en större slägga" (Roy och Roger, Macken) Behandla din bimmer som du själv vill bli behandlad... |
|
|
Om jag proppar mitt handskfack fullt och tvingar igen det så blir det väldigt problematiskt att öppna sen. Då blir det till att rycka rejält i hadtaget... Min skrothög: Länk |
|
|
Om handtaget går fullt ut utan att luckan öppnas så är låsmekanismen kass,enda sättet för mig var att bryta upp den. Jag testade att skruva loss den i gångjärnen för att kunna klämma ihop låset,men det fanns inte plats för en arm den vägen. Så jag fick bryta loss luckan,blev inte skadad på utsidan,däremot den hårda lådan sprack(gick att limma) Problemet kommer av att luckan öppnas med belastning,sliter ut mekaniken. Om ni vill slippa detta så lyft luckan innan ni öppnar den(låset obelastat)speciellt när det är mycket i lådan. Henrik |
|
|
Får väl gå ut & bryta upp den då :( Mvh Michael |
|
|
Bröt upp polarns lucka för några dagar sen, den gick i två delar! Låsmekaniskmen hade pajat på den här med.. Lätta inte på högerfoten! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.