|
|
|
|---|---|
|
Hej! Måste bara berätta! Ska åka och köpa (om allt känns rätt) en 02:a imorrn! förvisso bara en 1602, men va fan. Rätt färg :inka! Fint skick och körd av gubbe sen ny. Kommer inte kunna sova ikväll.... Varför är det alltid så här....? .........BMWLundqvist......... | |
|
Kul! Givetvis kommer allt att kännas rätt (åtminstone) i morgon! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
Tigerr |
bmwlundqvist: Är det en "Inka rot"? Isf kan jag bara grattulera! Det gör jag iofs i vilket fall som helst.. Men inka rot är en av mina absoluta favofärger, på den bilen iaf! ;) och försök sova lite inatt så att du kan njuta riktigt av pärlan imorron! Skriv och berätta hur allting gick! :) Tigerr |
|
bmwlundqvist: Jag kände exakt samma sak när jag skulle somna dagen innan min Bmw skulle plockas, den känslan är underbar. Njut så länge du kan:)) |
|
|
Grattis hoppas det går i lås sen kommer du att ligga vaken o tänka varför köpte jag inte en 02 tidigare.Utan 02an har inte bmw legat där dom är i dag dvs i TOPP. Länk Bmwcs 3381 Länk NY |
|
|
Hej! Jo då ! jag och kompisen iklädde oss E28:an o for iväg. Kan säga att affären var klar när jag såg den på håll, där den stod o glänste på garageuppfarten. Med tom plånbok, bredaste flinet, tindrande ögon bakom solglasögonen och beundrandes den inkafärgade huvens blanka lack bar det av hemåt Häääärligt kul med 02:a igen. I det närmaste kanonskick faktiskt, även efter hemkomst och "snälla" kompisars felsök. Det känns riktigt bra. Nej, nu ska jag nog gå ut i garage igen... återkommer med bild i galleriet nån dag, måste byta hjul först bara, plast-kapslarna är kriminellt fula. ...BMWLundqvist.... |
|
|
Grattis! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
| Jag fick stryk på julafton... | |
|
Grattis!! Lova att vårda bilen väl!! Det finns ju inte så många 02 kvar i så gott skick! _____________________________ Killar med kvalitet kör BMW! |
|
| -->Kristian..såg att du var kontaktperson i 02-klubben. Jag letar själv 02-objekt och undrar om du vet någon bra sida där man kan se alla typer och skillnader mellan de olika modellerna. | |
|
Nån som har tips på snygga fälgar till en inka 02:a? "turbin"-modellen, tidig E30 alu, eller kanske 15"AZEV typA. Hur stort o brett kan man ha? ...BMWLundqvist.... |
|
|
Dodger// Kolla på Länk Under rubriken historik står det lite om de olika 02-modellerna och hur de utvecklades med åren. Är det något speciellt du undrar över så släng iväg ett mail till mig. /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.