|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Någon som vet var man kan få tag på detta i sverige, till ett rimligt pris? Tyckte detta priset var lite väl saftigt. Är det någon som använder detta idag vore det kul att höra om ni är nöjda med produkten... För den som vill se vad just denna leverantör har för kit och priser kan kolla denna länk: Länk Mvh Anders S. | |
|
Skulle kanske lagt denna tråd i "Bilvårds-forum"... :) Mvh Anders S. |
|
|
Anders: e de inte sånt där otroligt fult konstläder som amerikanarna gillar ? För de pirset kan man lika bra kosta på sig en omlack av frontspoilerna istället :) kostar kring 2 papp. så får bilen se snygg ut hela tiden istället för o se ut som en muterad kossa :) Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
wendtan, nej det är genomskinlig plast. Kolla här. Länk Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
ahh sorry. my bad. Fanns det inga bilder med det monterat på en bil? ser ut som vilken mjukplast som helst ju. Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Grejen är att det är vilken plast som helst (om man kan säga så). Skillnaden är ju att man vill ha grejer med exakta mått / mallar där grejerna sitter som dom ska, dvs utan veck och skarvar osv. Hade man riktigt bra mallar kunde man ju faktist köpa grejerna på rulle och fixa till det själv. Mvh Anders S. |
|
|
wendtan, Det här är visserligen deras egna bilder: Länk Länk Mvh Anders S. |
|
|
Allså de där såg ju lovande ut. men frågan e hur de ser ut i fronten. samt ska man ha de på hela huven då eller? kommer de en skarv en bit upp eller? Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Kolla igenom länken som jag la in: Länk Mvh Anders S. |
|
|
Eller den här: Länk Mvh Anders S. |
|
|
Jo, ja menade snarare en närbild på hur de ser ut monterat på fronten. bilden i pdf:en var ju inte direkt högupplöst. Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Själv är jag lite skeptisk, men kolla in den här länken: Länk Leverantören av produkten är: Länk Om plastfilmen är 100% genomskinlig - varför inte? Men annars skulle jag föredra att regelbundet kosta på en omlackering istället. __ Länk |
|
|
Wolv: där var ju riktiga bilder ju. :) Tycker dock att om skarven syns så tydligt på fotot så syns de troligast nått grymt i verkligheten. Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
den filmen ni talar om finns i sverge redan sen en tid tillbaka, har själv sån på två av våra taxi bilar och ska bli på min privata med. kolla med de som säljer solfilm de borde ha Joakim Eriksson |
|
|
Joakim, Jag har inte sett någon som har detta i sverige, dom som du har på taxibilarna är det specifika för bilmodell etc.? (Det jag personligen är ute efter är seriösa produkter med rätt former för min bil. Klippa och klistra med veck och skarvar är inget för mig.) Mvh Anders S. |
|
|
wendtan: Instämmer. Om det syns minsta skarv från en halv meters avstånd tycker inte jag att det är intressant. Är det tänkt att det här materialet ska klara sig från stenskottsskador utan märken? __ Länk |
|
|
Det basta skyddet mot steinsläge ist guten abstand zu halten, unschlagbar:) MFG Asken |
|
|
Plastfilm på bilen??!! Nej tack, inte för mig. Vad är det då för glädje med att putsa, polera mm. Och sen kränga på en plastfilm?? Vad blir det för glans i den? Då kan man ju lika gärna gå på med några lager fernissa! Nej, håll efter stenskotten. Och spara platsfilmspengarna till en omlack eller profesionell lackförbättring. ______________________________ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
För oss som kör på vintern hjälper det inte att putsa, stenskott håller sig inte borta för det. :) Mvh Anders S. |
|
|
för nu alla er som inte sett detta i sverige så finns det, finns både färdigskurna och med rätt passform och sånt du skär till själv, den jag har är färdigskuren, inga skarvar eller veck mm, kan ta en bild på måndag på bilen då den sitter där ska ni får se att det inte synns ett skit av den, Joakim Eriksson |
|
|
Ytterligare ett "unikt" tillbehör från landet med smak för design och bilkultur ;) Ställer mig skeptiskt till något liknande. Håll avståndet i stället ! Mvh. Patric Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.