|
|
|
|---|---|
| Vart kan man köpa den nybilslukten lr e det skinnet som luktar? Och vad heter det och vart kan det köpas? | |
|
kwan: till vänster om skärmen finns en meny som heter gör-det-själv välj bilvårds tips läder. Där finner du de två Bmw skinn tillbehören som du behöver för att återfå lukten och behandla skinnet så att det hålls i bra skick. |
|
|
Stockholmsbilvärd har Meguiars Bumper&Rubber shine 40 glans. 086650810. Det luktar stabilt som nybil. Mvh Asken |
|
Cribba |
Meguiars Bumper & Rubber är som asken säger väldigt bra med en fin nybils lukt ! lagom glans oxå. tror priset ligger på ca 400 kr för en flaska men den räcker väldigt långt. Min förra bil Länk |
Cribba |
Asken Vet du nån bra däckglans? vill inte ha för mkt glans utan bara så att däcken blir rena och svarta. Mvh Christian Min förra bil Länk |
|
Armor all matt, duscha två-tre ggr på en svamp, applicera medelst att stryka svampen på ytan. Annars går meguiar 40 också bra åp däcken det snavänder jag, se rekondreporgaet samt stor tvätt under g-d-s bilvård till vänster. M;vh Asken |
|
| Cribba: deleta länken till riskokarklubben det är extra tull på sådana vagnar hörinne:) | |
Cribba |
hehe tänkte väll att de skulle störa nån :) måste erkänna att denna klubb händer det mer på men de verkar va bättre sammanhållning i impreza klubben med klubbträffar å sånt. känner du johan på sthlmsbilvård? Mvh Christian Min förra bil Länk |
|
Kwan är det du Vinh kong? |
|
|
Vinh kong om det är du så adda mig på din msn, lee_sw35@hotmail.com det är Duy..... vi måste snacka BMW hehe |
|
| whaa duy det var ju skit länge sedan hehe | |
| Wunderbaum? | |
| Ehhh.... är det bara jag som inte fattar? | |
| Kanske är Göteborgska? | |
| STARRE: Vart menar du på skärmen? Vilken sida framförallt? | |
|
Glöm det föresten. Jag måste vara blind, hehe. Har du råd att inte köra Tyskt? |
|
|
Var köper man en flaska Meguiars Bumper&Rubber shine 40 glans billigast? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.