|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Varför inte köpa en på BMW och betala 440 kr ??? 51 13 7 051 529. Kostar för övrigt bara 290 till sedan :)) ///MVH Hasso Länk |
|
Den är till och med billigare än 440:- till touringen endast 375:- fast det har väl med fraktstödet till norrland att göra:) ----- Mvh Nils Mayer Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Ok sicken tur jag hade bara 2001 år prislista från BMW :)) Du fick väl betal dyrt för nått annat istället har jag för mig så fraktstödet jämnar tydligen ut sig :)) ///MVH Hasso Länk |
|
BM: det såg väldigt snyggt ut. Bara att åka och inhandla. Mvh Kim |
|
|
Jag har sett en BMW i malmö med krom sidospeglar!!! Rätt fräkt. Finns det tillbehörskatalog i pdf format ? |
|
|
Undrar som KimF, är det förresten BMWs katalog ni pratar om eller pirat? mvh sword |
|
|
sword Det finns faktiskt lite roliga saker i bmws tillbehörskatalog som det talas om i denna tråd,många saker är riktigt prisvärda faktiskt. |
|
| > Bayern Munchen: Jo, tack. Ingen tvekan att det är roliga prylar. Ska hämta en katalog snart. I Västerås har de rabatt augusti ut. | |
Tigerr |
bror har en e39. cosmos(stavning.?)svart metalic.. shadowline.. men jag tror att det kan bli lite tufft på en helt svart bil. tror det bryter ganska snyggt. några åsikter/funderingar om att montera på en helt svart bil.? |
Tigerr |
broren skulle det vara.. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.