|
|
|
|---|---|
|
Länk Länk sonderlack? | |
| Den va fin. | |
|
Avusblå? /T.P. |
|
|
Efter en tredje titt så tycker jag kanske att den är lite mörkare än avusblå. Men jag kanske bara inbillar mig. /T.P. |
|
| Snygg lack och så gillar dom där parallelleker-fälgarna skarpt! | |
| Mauritiusblå??Royalblå???Tror inte på avusblå.... | |
|
inte royal i allafall .........BMWLundqvist......... |
|
| Inte avus iallafall. Jag tippar på monacoblå typ. | |
|
Det ser nästan ut som Macau Blau "Sonderlackieriung". Vi hade en sådan 5-ser E34 för några år sedan med den färgen, i solsken skiftar den till mörk lila. Mvh Manuel -- Jage nicht.........was Du nicht töten kannst! =) -- |
|
| Det där är troligtvis Avusblå. Den kan se så mörk ut i visst ljus. | |
|
Jag skulle tippa på 297, montreal blau. //Wille |
|
|
Jag är till 99.5% säker på att det är Mauritziusblå, jag har den färgen på min kärra, men det är iofs lite svårt att avgöra genom att titta på en bild. /// Riktiga motorer suger /// |
|
|
kempa.. jag tycker din ser mörkare ut än den i länken. men visst, antal lux har nog en stor inverkan på hur färgen gör sig till och från. det kanske är för att den är nerlackad som man blir vilse. å andra sidan är ju din också det. montrealblå känns också för mörk, samtidigt som royalblå känns för lila. macaoblå spelar inte ens i samma division. avusblå är väl lite grumligare med aningens sjögrönt skimmer i.. äh, skit i samma :) |
|
|
gurr, Nu var jag ju tvungen & kolla på gamla bilder och det stämmer nog som Du skriver, Macao blå är lite mörkare. Det är nog åldern som gör att minnet sviker =) /Manuel -- Jage nicht.........was Du nicht töten kannst! =) -- |
|
caj |
Jag är till 99% säker på att det är avusblå, den kan se väldigt mörk ut om bilen i nte står i solsken- tro mig! |
| va sägs om le mans-blå (381)? omlackad? för le mans-blå kom väl i samma veva som e39? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.