|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
imenhoteb |
På kunds begäran?Ja du ?Kan nog bli svårt i verkligheten ..efttersom dom killarna som håller på med sån konvertteringar själva gör det mesta.?Men en liten marknad finns det nog.(så sätt i gång.) Sm ex så har jag borrat en motor.. fick det för 2000 kr..kolvarna 2800 kr..packning till toppen 900 kr.. å lager ..över 5000 kr. å då e detta en billig motor i jämförelse med vad andra har gjort.. Obs detta e bara blocket? däremot så kan jag.. göra en turbo konvertering för en kompl0tt m10 motor för 1000 kr!!! åt mig själv så klart.:) men då e det snikigaste man kan göra å. Haa ha nää ....bättre å göra som tjejens syrra...satsa 36 kr på häst..(sprin spring i mål).....å kvitera ut 600000kr. |
|
Jag skulle helt klart vara intresserad av att köpa färdiga produkter.. har länge varit sugen på TIC men känner ingen bra svetsare... /Jimmy Länk |
|
imenhoteb |
Du kan va en bagare på en pizzeria å turbo konverttera?finns ju en hel hög med svetsare som e arbetslösa? |
|
hmm.. tanken är intressant.. bara skaffa ett pilot projekt med tilltänkta delar så tror jag att folk som står o väger lite kanske blir intresserade... har personligen lite tankar på o knåa till min 520 med turbo till exempel.. och visste man att det fanns färdiga 'kit' o shoppa skulle jag nog ha börjat skruva redan... Even alcohol can bend the room... |
|
|
Hur går det ? ;))) väntar med spänning vill ha turbo !!! /Mvh Göran |
|
|
Det verkar tyvärr vara lagt på is eftersom den ena av de andra snubbarna råkat ut för en bilolycka med whiplash-skada som följd. Ska försöka kolla upp hur det går för honom, och jag återkommer angående detta. -( ALPINA POWER )- MVH Alecci |
|
Rotti |
Lägg ner..... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.