AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
1.410

Eventuell företagsstart -> Turbokomponenter

Sida 2 av 2
imenhoteb
På kunds begäran?Ja du ?Kan nog bli svårt i verkligheten ..efttersom dom killarna som håller på med sån konvertteringar själva gör det mesta.?Men en liten marknad finns det nog.(så sätt i gång.)

Sm ex så har jag borrat en motor.. fick det för 2000 kr..kolvarna 2800 kr..packning till toppen 900 kr.. å lager ..över 5000 kr. å då e detta en billig motor i jämförelse med vad andra har gjort..

Obs detta e bara blocket?

däremot så kan jag.. göra en turbo konvertering för en kompl0tt m10 motor för 1000 kr!!! åt mig själv så klart.:)

men då e det snikigaste man kan göra å.

Haa ha nää ....bättre å göra som tjejens syrra...satsa 36 kr på häst..(sprin spring i mål).....å kvitera ut 600000kr.
Jag skulle helt klart vara intresserad av att köpa färdiga produkter.. har länge varit sugen på TIC men känner ingen bra svetsare...

/Jimmy
Länk
imenhoteb
Du kan va en bagare på en pizzeria å turbo konverttera?finns ju en hel hög med svetsare som e arbetslösa?

Gl
282
GluffiS
520xD, Evo 8, Panigale V2, Monster 696
hmm.. tanken är intressant.. bara skaffa ett pilot projekt med tilltänkta delar så tror jag att folk som står o väger lite kanske blir intresserade... har personligen lite tankar på o knåa till min 520 med turbo till exempel.. och visste man att det fanns färdiga 'kit' o shoppa skulle jag nog ha börjat skruva redan...

Even alcohol can bend the room...
Visa användare
1.894
Wrath
518i -85
Hur går det ? ;)))

väntar med spänning vill ha turbo !!!

/Mvh Göran
Visa användare
686
Alecci
BMW 640d xDrive GC '14
Det verkar tyvärr vara lagt på is eftersom den ena av de andra snubbarna råkat ut för en bilolycka med whiplash-skada som följd. Ska försöka kolla upp hur det går för honom, och jag återkommer angående detta.

-( ALPINA POWER )-

MVH Alecci
Rotti
Lägg ner.....
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.