|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Vad har ni för erfarenheter av e36 318? Är den något att ha? Nu när min sjua rasat måste man ha något att åka till jobbet med. Har hittat en 318 till ett bra pris, frågan är bara om hästkrafterna räcker till. Oscar | |
| Nej, dem räcker inte... det gör dem aldrig..;-) | |
|
Köpte själv an 318 i höstas att ha som vinterbil. En ganska pigg rackare tycker jag. Går som en klocka. Fast kan ju inte matcha en 3,5a.... ______________________________ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Jag hade absolut kunnat tänka mig en 318 E36 om priset är rätt! Tycker inte alls att de är så slöa som man kan tänka sig. Pigga jämfört med många andra bilar med liknande motorvolym. Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
KÖP!! Å TOKTRIMMA OM POLLARNA INTE RÄCKER TILL!!! "det finns bara ett märke" |
|
|
Hej! Ville bara säga att det är mer ös i dem än vad man kan tro. Har inte åkt en 318 e36 bara e30, och den gick riktigt bra faktiskt. Har däremot åkt en 316 e36 och den var betydligt piggare än vad jag hade förväntat mig!! Men du kan förstås inte jämföra den med en 3,5:a. Om du jämför med bilar i samma motor klass så ligger den nog bra till. Mvh |
|
|
Och varför ska man fixera sig vid effekten??? 318 E36 levererar körglädje, vad mer kan man kräva? |
|
|
Om du inte är nöjd pollarna i en 318 köp en 320 istället dom är inte speciellt dyrare! jag är nöjd med min! "det finns bara ett märke" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.