|
|
|
|---|---|
|
hEJ JAG UNDRAR ÖVER EN SKA jag har en spricka i backlyset och undarar ger de avslag på det på beskitningen? | |
|
Om sprickan e så stor att vatten kan tränga inn måste du byta eller "lappa" denna innan dem godkänner bilen.. |
|
snide |
hej. vad jag har hört ska de inte bry sig om backljuset. |
| de borde inte bry sig om det tycker man för det stör inte andra billar, efterso den kan ej reklektera ljus. är det inte så eller? har jag fel? | |
|
Jag har en polare som bes.. sin bil med en liten liten spricka i back-ljuset dom godkände inte det så han fick laga å bes..om. SÅ LAGA DU, SÅ SLIPPER DU OM BES... MAN VET ALDRIG vissa är petiga som fan... "det finns bara ett märke" |
|
|
Det ska inte ge någon anmärkning! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
| Hur menar du sa77 hur menar du laga? ska man lägga för silikon eller något liknande eller? | |
| Hur menar du sa77 hur menar du laga? ska man lägga för silikon eller något liknande eller? | |
|
Ja du kan prova med det se om det håller TÄT! annars så får du nog byta! finns billigt på www.Bildelsbasen.se Beror på hur stor sprickan är! "det finns bara ett märke" |
|
|
ELLER VARFÖR INTE TITTA I RESERVDELS AVDELNINGEN HÄR I BMWPOWER! "det finns bara ett märke" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.