|
|
|
|---|---|
|
Har en tyskimporterad E46:a med en fast motorola telefon. Undrar nu var man sätter in chipet, har ingen instruktionsbok till telefonen. Tack på förhand | |
|
i bagaget ,vänster sida superman |
|
|
Jag _tror_ att jag har nån sorts telefonförberedelsen i bilen (kanpp i ratten, handsfreemikrofon i taket, antenn osv). Hur monterar jag en telefon som kan använda dessa saker? Funkar bara motorola? //MJ |
|
|
Har titta runt lite i bagaget nu, men har inte lyckats hitta nått stället där det skulle kunna finnas ett uttag till ett tele chip. Kan du ge en lite närmare förklaring vore jag tacksam. |
|
| Ingen som kan ge ett mer specifikt svar? Det enda jag hittar på vänster sida är min CD-växlare. | |
|
Jag har en vanlig Nokia under handbromsspaken (E46Ci) så det är inte så att apparaten saknas? Ok, dum fråga men änddå. _________________________________ Länk |
|
| Nix, telefonen saknas inte, den sitter på samma ställe som din och det är en motorola. Men på den hittar jag inte något stället att sätta chipet i. | |
|
Du måste ha ett stort simkort eller en adapter till ditt lilla simkort. Den sätts på plats under luren där det finns en vit liten pil som visar riktningen den skall sättas in i. Köp en instruktionsbok till bilen, telen samt ev navin på närmaste bmwhandlre de kostar någon hundring styck, väl värd investering. Asken |
|
|
har du tittat under sätet? vet inte vilket men där har jag hört att de kan sitta. Men min sitter vänter bak i skuffen ---------------------- King of the road |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.