|
|
|
|---|---|
| här kan ni söka den billigaste försäkringen som finns just för dig i detta land. tack o hej lever pastej. | |
|
Varför inte lagt in adressen här efter som ett nytt svar istället för en ny tråd? Länk Diesel-räsern Länk |
|
| sorry. adressen är www.insplanet.com | |
|
idag fick jag nya papper från if angående mina försäkringspremier.. hitills har helförsäkringspremien legat på ca 8000.-/år.. nu har dom fått för sig att chockhöja den till 15000.-/år.. jag har nu snackat med insplanet och dom hittade en med samma villkor som tidigare fast 3000.- billigare per år.. det är ju själve fan att folk inte har vett i skallen och kan låta bli andras egendom.. _________________ who dares wins... |
|
|
Försäkringspremien på min diesel har ökar från 3500 till drygt 4500 helt plötsligt... Diesel-räsern Länk |
|
|
>>>> tarzan325 det var väl inte så mycket... min har ändrats från 18000:- till 29000:- (har dock inte täcknat den än) |
|
|
Fast jag vill varna lite för försäkringsmäklare, det är inte alltid dom hittar den billigaste försäkringen... Om ni får tex de tre billigaste bolagen av tex Insplanet så ring direkt till bolagen och kolla, det kan skilja några hundralappar. Bara ett tips, dom är säkert ofta bra. |
|
|
Insplanet jobbar som Merced skev inte som man tror mot alla bolag utan bara ett antal utvalda. Det har för mig visat sig två ggr. att premien som de "fixade" och min egen efterforskning sparade 1000:- på en 5000:- premie, dvs 25%. Lita inte på provisionsbaserad research utan kolla själv ! Mvh. Patric Länk |
|
|
Dålig huvudräkning idag tror jag, 20% skall det vara ;) Mvh. Patric Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.