|
|
|
|---|---|
|
Va så att ja fick nerslag på att de va glappa bussningar i bakvagnen,men du har jag blivit osäker på om de var dom inne lr yttre bussningarna(gäller en 325-87) Stog såhär på bes.pappret: "Bakvagnsram,lagring båda sidor,glappa" är de inne lr yttre bussningarna?? Ska köpa delarna imorrn så ja skulle va tacksam för ett snabbt svar... | |
|
Ja eftersom det står bakvagnsram så måste det vara silentblocken dvs dom feta framför bakhjul. Länk Bmwcs 3381 Länk NY |
|
|
Det är silentblocken ja! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
Lazer ett tips ta med protokollet vid köp så blir det hundra. Länk Bmwcs 3381 Länk NY |
|
|
okej...så de är dom som sitter framför bakhjulen? trodde de va dom inre,måste man beställa om oxå + att de blir dyrare..:) Men tack för svaren |
|
| en fråga till bara...såg att bussningarna va billigare på Biltema,men är de nånting att ha? blir dom glappa efter några månader igen lr? | |
|
Jag skulle inte satsa på temas så kul är det ej o byta.ps allt är inte skit på tema,men på silentblock är det dumt o strula. Länk Bmwcs 3381 Länk NY |
|
| okej...då får de bli mekonomen iaf då,deras saker brukar va rätt bra kavlité på!! | |
|
Har du kollat original kanske billigare? Länk Bmwcs 3381 Länk NY |
|
| nä,har ja i försej inte...men ja skulle aldrig tro att bmws slintblock skulle vara billigare än mekonomens,på mekonomen kostar dom 230:-/st | |
|
Om silentblocken är billigare vet jag inte. Men många saker är billigare hos BMW än hos Mekonomen. /T.P. |
|
|
Du skadar inte att ringa mekonomen är ofta dyrare än bmw,ex vattenpump , mek 590,bmw560. det är nåt år sen .tror de va 528an. Länk Bmwcs 3381 Länk NY |
|
| kan ju ringa bmw imorrn å kolla iaf... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.