|
|
|
|---|---|
|
Är sugen att nu till våren bygga fullflödessystem till bilen . Vill bygga från kat. och bak och är mestadels intresserad av ljudet . Har tittat på simon men kan inte hitta det jag söker . 2*2,5" in och 2*X" ut som ändrör . rostfritt eller icke ! Var hittar jag det jag söker ? några andra idéer ? Och NEJ jag vill inte köpa ett färdigt system !! Tacksam för svar MVH TONY ///M3 | |
|
Tror att det blir jävligt svårt att bygga själv därför att om du kollar på hur rören från katt till slutljuddämpare går så inser du nog att du får köpa ett färdigt system kostar väl ca 3500:- , Visst du kan säkert lyckats bygga ett men det kommer ju inte att bli nån vidare passform Men men ---- "Second place is the first loser..." Länk /// Mvh Laurin |
|
|
vi knökte ihop ett till min m3:a men det var 3 tum hela vägen och utan kattar såklart:) så några problem var det inte men köpte ferritta till caben från kattarna och bak och FAN vilket härligt ljud det blev. m3johan |
|
ant |
mjo jag både såg och hörde dig i helgen johan.. mysigt värre.. och nercabbat i solen. fint.. det är tur att jag inte är avundsjuk.. ;) ========== Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.