|
|
|
|---|---|
| Hej! Jag planerar att bygga en baslåda med en 12" (har inte bestämt mej för vilken än) åt min 520i -89 E34 men hur skall ja placera basen i lådan (ska spela all sorts musik)! Ritningar kanske? | |
|
Länk där finns 525:an med ljud , lite insperation ... MVH TONY ///M3 |
|
|
har lite info på www.mamut.com/madcarsound vill du veta mer om den lådan eller t.o.m köpa den så är det bara att maila mig. /Jens Värt en titt?!? Länk |
|
|
Låg sömnlös i natt.. jag har haft en 12" Infinity i skuffen förut men tyckte allt ljud fastnade i skuffen.. På min M5:a så är det ju ett lite specielt mittparti... Det går ej att fälla som i vanliga E34. Så det blir lite fult att kröa utan lådan i mitten.. Bild : Länk Så.. det jag har kommit fram till är att man kanske kan sätta 2 st 8 tummare eller dylikt där i en specialbyggd låda som passar i det facket (det går att ta bort den befintliga lådan). Finns det några nackdelar med att sitta så nära elementen? /Jimmy Länk |
|
| Ger det någon effekt om man drar ett basrör (kanske 4") från baslådan till hatthyllan eller är det helt onödigt och åt vilket håll skall man rikta basen (12") åt för att få bästa effekt?!?! | |
| Har en special byggd sluten låda med 2st 10" MTX Thunder 6000 baselement... tog bort plåtbiten bakom armstödet, hade ingen skidpåse eller nåt annat där så jag kör med stödet nere, annars kommer det så lite ljud in i kupén, E34 är svåra att bygga ljud i sägs det! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.