|
|
|
|---|---|
|
Har det på min coupé tycker den är as snygg.... men jag har nästan bara sett e:34 med denna färg annasr brukar det vara bostongrön på e:36 orna!! och en fråga till vad det för färgkod ? mvh/Daniel Mvh/ Daniel | |
|
Lagunengrünmetallic är skitsnygg, men inte så ovanlig som en bostongrün E-36:a. Färgkoden står väl på vänster fjäderbens klump under motorhuven. 266/6 2124908 Nisse Länk |
|
|
Bostongrön metallic är absolut mer ovanlig än laguna grön som ovanstående skriver. Min förra bil var en bostongrön metallic e36:a, kolla på min avnändarinfo. Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Må vara att boston grön är ovanligare men inte snyggare. Har även lagunagrön på min. Kan inte säga att jag sett så många med lagunagrön heller. MVH//TF *Det kostar att ligga på topp* |
|
|
Lagunagrön var en väldigt vanlig färg på tidiga e36or. Nar jag var ute o leta e36or så kryllade det av dem. Hur som helst, smaken är som (!) Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Tjenare.. Har Lagunagrön jag med... Jag kan inte hålla med dem som säger att bostongrön är ovanligare..... Har nog bara sett max 2st e36:or till i verkligheten som är laguna gröna.. Har sett ett antal i tidningar och på internet också.. Men Bostongröna däremot det ser man ju för fasen överallt både i verkligheten och i tidningar å på nätet... Mvh Hebbe |
|
|
Jag bor i finland, å här finns det hur många laguna gröna e36:or som helst!Finns åtminstone 5st bara i den staden där jag bor.Däremot har jag inte sett nån bostongrön ännu. Kan det variera lite mellan olika länder kanske?? Mvh Kenneth |
|
|
Kenneth: Nej skulle inte tro det. de är en väldigt vanlig färg. tittar man på börsen så kryllar de av sånna. Poppis färg i början av e36 tillverkningen. Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
håller med dig hebbe !!! konstigt jag ser nästan bara boston gröna e:36or överallt.. jag bor dock i ystad mycket förbi passarade folk från danmanrk polen kanske det på verkar !!!heheheh ja iallfall så är det en grymt snygg färg alla jag träffar soger direkt vilken snygg färg!!!! Mvh/ Daniel |
|
yttryck |
Lagungrön fanns ofta på tidiga 850:or /igor |
| BOSTONGRÖNT E MYCKE SNYGGARE ÄN LAGUNGRÖNT. OVANLIGARE FÄRG OXÅ SKULLE JAG TRO, MEN VISST ALLA HAR VÄL SIN EGEN SMAK... | |
|
Har också fått för mig att Bostongrön är betydligt vanligare än Lagungrön. Tycker att jag ser Bostongröna e36:or var dag men kan inte komma ihåg att jag någonsin sett en Lagnugrön! En annan grön färg som är väldigt ovanlig är Ascotgrön, den blandas ofta ihop med Bostongrön men är något ljusare. Tycker personligen att Bostongrön är den klart snyggaste gröna färgen. Den Ascotgröna kan se ok ut ibland men blek och tråkig ibland beroende på ljus. Bostongrön tycker jag håller sig bra i alla ljus och ser även ok ut fast bilen är lite smutsig. Jens |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.