|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Alltid sent ute men skulle gärna veta om ngn vet "hu d gick" M POWER- När du älskar att KÖRA!!! | |
|
300+: använd sök funktion och sök på: Kan tyska am&s senaste prestandamätning av E46 M3 stämma? Där finns det en hel del matnyttig om testet |
|
|
S4:an och M3:an fick samma betyg i ToGear... MVH Patrik |
|
|
TopGear!!! Fan... |
|
| Min sammafattning av reportaget: Som vanligt så har BMW det vassaste chassit och körkänslan...dock närmar sig DKW när det gäller körkänsla...men den är fortf mer en Autobahn-kryssare... | |
|
En Autobahn-kryssare som inte är rädd för ringen =)... MVH Patrik |
|
|
Audi TT: Nu var det inte Top Gear som 300+ efterfrågade utan AMS= M3 vann:)) |
|
|
Ja men ToGear gör ju bra mycket bättre reportage. MVH Patrik |
|
|
Audi TT: Det ligger mkt i det du säger MEN M3 var i alla fall bättre:)) Fråga:Är du sugen på den nya TT med paddlar |
|
|
Audi TT, Jag vet inte hur du läser nu men M3 fick 5 *, S4 4* och S60R 3*. I min värld är iaf 5 myror fler än 4 elefanter. ;) Skall bli kul att se både Volvon och Ådin på bana, jag tror vi kan bli förvånade. :) |
|
|
I min värld så går man efter poäng!!! M3 22 poäng S4 22 poäng MVH Patrik |
|
|
Audi TT, Men du sa betyg, de betyg de satte var stjärnor. :) Läser man artikeln är det uppenbart att de gillar M3:an mkt bättre. |
|
|
"Men du sa betyg, de betyg de satte var stjärnor. :)" Nej ringar... Och båda bilarna fick lika många...=) Det ända jag säger är att om jag fick välja på en M3:a och en S4:a så hade jag tagit M3:an utan att tänka men S4:an är min #1 vinterbil... Jag tror till och med att Johann hade tagit den som vinterbil före M3:an men jag kan ha fel eller? MVH Patrik |
|
|
Audi TT: Tur att man valde rätt i och för sig så valde jag inte, hade inte ens den bilen i mina tankar:)) Fråga igen Audi TT:Ska du köpa TT med paddlarna nu? |
|
|
Audi TT, OK, ringar då! :) Den fick iaf fem som overall vilket tyder på att summan är mer än de ingående delarna. :) S4:an hade varit ett utmärkt komplement till M3:an året runt men då i i avant-form. |
|
|
Uscsch Starre Nej tack... Men det är en trevlig växel låda i tror jag om man bor i stan eller gillar SMG lådan i BMW... Porsche höll ju på med en sådan för länge sedan men dom fick den aldrig att funka riktigt. Man kan väl inte köpa en likadan bil som man en gång ägt eller? Omväxling förnöjer =)... MVH Patrik |
|
|
"S4:an hade varit ett utmärkt komplement till M3:an året runt men då i i avant-form." Helt klart... Ingen sedan!!! MVH Patrik |
|
|
"Den fick iaf fem som overall vilket tyder på att summan är mer än de ingående delarna. :)" Men en summa kan ju aldrig vara högre än de ingående delarna =)... MVH Patrik |
|
|
Audi TT: Nu gör du det hela krångligare än vad det är, M3 var/är bättre i testet:)) S4 i avant borde bli RS4 om jag inte är fel informerad |
|
|
Men en summa kan ju aldrig vara högre än de ingående delarna =) Inte i matematiken men annars blir det ofta så, ofta tvärtom också. |
|
|
Johann "Inte i matematiken men annars blir det ofta så, ofta tvärtom också" Det vore ju som att säga att antalet är högre än summa =)... "Nu gör du det hela krångligare än vad det är, M3 var/är bättre i testet:))" Ja när dom skrev ner "final" betyget men inte om man räknar poäng... Glöm inte att M3:an väger mindre och körde på 19" "S4 i avant borde bli RS4 om jag inte är fel informerad" RS4:an är som en M3 CSL eller vad den nu heter S4:an är som en vanlig... MVH Patrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.