|
|
|
|---|---|
|
ska chippa bilen, vad rekomenderar ni för chip till en 525 e34? för en rimlig penning alltså? Mvh Björn | |
|
Ifall det verkligen ger någon reell effekt att chippa sugmotorbilar kan väl iofs diskuteras... (finns mängder av trådar kring detta, sök!) Om du trots allt vill chippa bilen, är nog Qvarnis billigast! (även här finns det mängder av trådar, sök!) Mvh |
|
|
Hör med Qvarnis på Länk han har humana priser. Omd et sen lönar sig att chippa eller inte tvistar de lärde om ;) Pröva "sök inlägg" så hittar du massor av info. Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Jag har JWR/Qvarnis i min.. enda skillnaden jag känner är att bensinförbrukningen minskade med 0,1 liter per mil.. Tyckte sport filter gav mer drag än chippet.. /Jimmy Länk |
|
|
Johan B, Nu börjar den där fördömda Mindcontrollen väl ändå urarta? LOL!!!!!! :-DDDDD |
|
|
Verkar som om jag lyckats fintrimma den rätt bra! :oDDD Mvh |
|
|
SUPERBJERN: jAG SKULLE REKOMMENDERA DIG ATT SPARA PENGARNA. dEN KÄNSLAN MAN VILL KÖPA KAN INTE LEVERERAS OAVSETT FÖRETAG OM MAN INTE MAPPAR BILEN INDIVIDUELLT.... MVH ASKEN |
|
|
SuperBjern: Läs mera här Länk Fortfarande intresserad maila mig jocke@itsfun.nu Qvarnis |
|
jimmy/bmw |
"QVARNIS" Hej har du ngot chipp till Bmw 323 -97 ?? |
|
Tycker Turbocenter har jävligt bra chips. Hör med Claus eller patrick på TC TurboPower!!!!! |
|
|
lite komískt... drygt 2 år sen jag la ut denna tråd, å nu är jag kolla mailen så sa den pling.... :)... jag har nu gått lite djupare med vad det innebär med chip, + vad man kan vänt sig med det. och själv så är det överladd för mig som gäller nu, och ett år tillbaka, för det är de billigaste hästar som går att hitta, bara man har lite tid att lägga ner själv... dock är det inte bmw jag kör nu TYVÄRR! ligger ie ett annat tyskt distrikt nui.... Mvh Björn |
|
Conan99 |
Jag rekommenderar inget chip alls. Jag skulle aldrig chippa en vanlig sugmotor, verkar totalt bortkastat. Conan99 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.