|
|
|
|---|---|
|
Behöver två nya halvljusinsatser till min E28:a, justeringen för höjdled så har plasten pajjat, så det spelar ingen roll hur mycket man skruvar så höjs ljusbilden inte upp, lika på höger och vänster sida, Så nu undrar jag vart man hittar nya? är halvljusen 7" och helljusen 5-3/4"? funkar det att köpa "universal"? passar det från nån annan bil? Nån som har koll på detta ämne? Behöver en aningens bättre halvljus den här årstiden =) //Chrille | |
|
Kolla på jbbtrading.com Dom har massor av "prylar" till ganska bra priser. mvh Mackan Fyra hjul är fler än två?? |
|
|
Om det bara är för justeringens skull så är det bara att köpa nya justerskruvar på bmw. Om insatserna är risiga så kolla vad de tar för dem på biltema. Tror de har haft förrut iaf... MVH David Öfverdahl-Forslöf BmwCS #4984 |
|
|
David, det är plasten som sitter på ljusinsatsen för justeringen som är paj, och sen är det sprickor i båda halvljusen..... finns inte på biltema längre...... men de har universal, och då undrar jag om det finns en möjlighet att det skulle kunna passa? //Chrille |
|
| även de plastbitarna finns som reservdel, men eftersom det är sprickor i dem så är ju tydligen inte det aktuellt heller. Sen är det väl kombinerade hel/halvljusinsater som sitter på E28:an, alltså med H4 lampa? | |
|
Dodger>>Jo, det är H4 lampa, men bara halvljuset som används........ //Chrille |
|
| -->ChrilleJ.. märkligt, bytte mina insatser för två veckor sedan och när jag skulle ställa in ljusbilden så fanns det iaf både hel- och halvljus i mina yttre insatser. Kanske någon som gjort nån specialkoppling där, ska kolla på min 87>:a oxå | |
|
Kolla BMW original, vill minnas att de var billigare än vissa pirat när jag köpte för ett par år sen. .........BMWLundqvist......... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.