|
|
|
|---|---|
Sammy Lundin |
Jag är intresserad av att trimma min e30. Efterlyser därför lite "godis". Är der någon som ligger och trycker på ett extraktorgrenrör eller ett helt avgas 2,5"? Chip, kam, portad topp(komplett med kam kanske?), luftfilter, spridare, Riktig DIFF 85% eller spärr,( inget svetsat). Har tänkt mig sugmotor. överladdning får vänta... om inte någon har en komplett motor med aggregat och grenrör/insug att sälja förstås. Även M-motorer av intresse, gärna med vxllåda. Intresserad av ett par ögonlock oxå. tacksam för svar. MAX power |
BeeMWe playboy |
Jo ögonlocken lär ge några extra hästar har jag hört... Teknikens värld 1974 Polisen blev ifrån åkt på E4an i 170 km/h. Mannen trodde de ville tävla. Polisbilen var civil. (M)irc Dalnet #bmwpower |
Sammy Lundin |
hej spelpojk. jag ville bara tillägga att jag jagade ett par ögonlock oxå. och jag var inte intresserad av nån jävla kriminalhistoria. MAX power |
|
Nä vi vet det,BeeMWe är en lite kaxig typ bara,ta ingen notis om hans försök o vara rolig =) D är fegt o släppa gasen! |
|
pjotor |
Jag tyckte BeeMW playboys inlägg var kul. Ta å vaxa bilen det ska tydligen ge +50km/h å räkna med 3% effektökning för ögonlocken. |
Sammy Lundin |
Skitkul Ryssjävel. MAX power |
eddie |
Har hört att Ventilhattarna skulle ge mellan 6-9hk... Drive Like U Stole IT !!!! |
heda |
Mycket roliga människor här!!!! stå på dej sammy Heda |
Sammy Lundin |
Mr: eddie Meduza.. Lustgasen ska man leda in i insugsluften... inte i RÖVEN. MAX power |
eddie |
MENAR DU DE Förresten prova en ny sportratt.Skall ge ca 23hk Drive Like U Stole IT !!!! |
eddie |
MENAR DU DE Förresten prova en ny sportratt.Skall ge ca 23hk Drive Like U Stole IT !!!! |
| rolig kille | |
Sammy Lundin |
Har sportratt. märkte inget på effekten men väghållningen blev klart bättre. :) MAX power |
heda |
Tjena Börjar bli lite löjligt det här... ingen som kan ge lite seriös info |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.