|
|
|
|---|---|
|
17200 mil 4 ägare ink. 2 bilfirmor Ägare 1 92-99 Ägare 2 99-03 Fullservad på samma BMW verkstad hela tiden. Service bok och alla kvitton finns sen ny. UTRUSTNING Helskinn inredning. (Ljusgrå,Behöver en rengöring) Elstolar med minne. Klimatanläggning. (Fungerar). 4xelhissar. Lucka. + en massa mer små extra grejer. Jag har själv aldrig sett en så välutrustad svensksåld bil. Inga repor bulor eller rost. Vad kan man bjuda utan att skämmas? | |
|
Bjuda utan att skämmas....Hmmm...En sådan bil är väl normalt i klassen cirkus 40'+. Prova med 35'...om du är seriös att köpa så skall du inte få "luren i ansiktet" pga ett sådant bud tycker jag. Beror som alltid på hur sugen du är på bilen och om han är sugen på att "släppa" vagnen fort.. Mvh Janne. |
|
|
Personligen tror jag att man vill ha mer för den bilen. Jag hade bjudit 40.000 kr, men förmodligen vill säljaren ha ännu mer. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
Hade absolut kunnat tänka mig att ge 50k för en sådan vagn. Så är jag ju dokumentationsfreak också.... Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| Säljaren hoppas nog på 60-65 men 45 kan nog vara rimligt omskicket är så bra som du säger.... | |
|
Skicket är mycket bra. 35000:- låter väldigt lite. 45000:- låter ju mer troligt. Är såna här bilar ovanliga? Jag menar sv-såld,lite mil och mycket utrustning? |
|
|
Jag skulle själv ge ca 45 000 för den.. va inte rädd för att pruta! Mvh Mohsen |
|
| Allt verkar stämma med bilen så bättre vagn hittar du knappt inte, om du inte söker en extremt lågmilare, allt under 50000kr är godkänt..rimligtvis 45-50' lite beroende på fälgar+däck naturligtvis. | |
|
Jag håller med! 35 000 kr är mer ett skambud än ett seriöst bud! Mvh Mohsen |
|
diamantsvart_bmw |
jag gav 38 000, men då har inte jag skinn i min Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.