|
|
|
|---|---|
BmwJohan |
Jag såg att det fanns en svensksåld e30 325a med få mil på sig,som var till salu!!!!Annonsen är bort nu,Så snälla är det nån som vet vems bil det är?Den är röd.Ifall den kanske är till salu fortfarande? Mvh/Johan |
BmwJohan |
Kom igen nu gott folk,är det ingen som vet???? |
BmwJohan |
?????????????Nån liten människa????????????????? |
|
Hmm en röd säger du ....ja tyckte jag såg samma bil ute på blocket .. Men jag är inte säker kolla där om den är kvar .... Mvh |
|
_hubbe_ |
Jag har en 325:a 88 med de förutsättningar du söker... dessutom cabriolet |
BmwJohan |
Jag hittade inte på den på blocket,det är inte en cab det är en vanlig cupe helt orginal.!!!! |
BmwJohan |
Det är en 90 eller 91a som hade gått ca 7000mil,är det ingen som vet vems det är???Den var med här på börsen för några månader sedan. |
|
Den med Hartge 17"?? Vet isåfall vilken bilen är men inte vem som äger den... /Johan [CUL8ER] |
|
BmwJohan |
Ja det stämmer ju för fan att han hade det:)du kommer möjligtvis inte ihåg regnr på bilen så att jag kan komma i kontakt med ägaren? Mvh/Johan |
|
Nej jag är ledsen :( Och jag hittar den inte nånstans. Vet att killen som hade den innan iaf bodde i Halmstad... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Kolla den här länken Johan. Eftersom det inte kryllar av Hartge 17" till E30 så kanske det här är till nån hjälp. Lycka till!! Länk /Johan [CUL8ER] |
|
|
Den länken är till står hjälp för det samma person... :-) Jag vet...Var nära på köpa den ett tag... BMW när du hellre kör än låter dig köras |
|
BmwJohan |
Stort tack till er grabbar:) Mvh/Johan |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.