|
|
|
|---|---|
|
Behöver nya bromskivor o nya bromsklossar till min 525:a 89:a Det piper till och står BREMSANLAGE och klossar på datorn!! Kan det vara för att bilen stått avställd drygt ett år men jag byter nog dem i alla fall! Var får man bra sådana och för rimligt pris?? Dyrast e ju oftast bäst men nån stans måste ju gränsen dras!! Vad kostar orginaldelar föresten?? Läste i bilsport i deras test på kadetten att man kunde få racinggrejer för drygt 3500 kronas!!! Tacksam för svar!! Folke | |
| Jag har precis bytt bromsklossar och bromsskivor både fram och bak på min 525i -90. Jag köpte BREMBO bromsskivor och TEXTAR bromsklossar, dessa från Mekonomen. Fick kompletta satsen för ca 2500:- billigt! Och de har dessutom fungerat kanon hittills. För BMW Original får du nog räkna med ca 3500:- minst och jag tror inte att de är så mycket bättre. | |
|
Har en vän som köpte i BILTEMA pris 229:- st bak / 349:- st fram. Bromsbelägg 198:- + mont.sats 54,90:- fram / 139:- + mont.sats 44,90:- bak. DET BLIR 1592,80:- + FRAKT. Han har haft det på sin BMW i ett år nu fungerar kanon bra. Det är inte HOBBEX prylar på allt i BILTEMA. MVH Thony... |
|
|
Bytte skivor och klossar bak, gick på 800;- Autoexperten Enköping. Bra delar också, kommer ej ihåg namnet. Har bilen stått oanvänd under ett helt år så skall de nog bytas. E-34. Need i say more? Mvh:FrIIk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.