|
|
|
|---|---|
|
När tändningen har varit avstängd och jag åter startar bilen, kommer det endast ljud ur vänster framhögtalare !!! Trots att jag återställer varje gång, blir resultatet alltid detsamma. Det börjar bli tjatigt. Är det någon som har råkat ut för detta ? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Många!! standardfel på 96 årsmodell.Prova att ställa dessa funktioner ett steg höger eller vänster om mitten och prova , brukar visst funka i de flesta fall. Bra funktion "sök inlägg" MVH Hasso Länk |
|
Mycket störande standardfel på E39 -96:or. Det finns massor med trådar om detta fel (sök lite så hittar du nog), men lösningen består iaf i att köpa en ny stereo eftersom inte BMW reparerar den. Du kan prova att ställa fader/balans ett steg till höger eller vänster om mittläget, där brukar de kunna stanna. Det är inte så att volymen på stereon är grymt hög varje gång du startar om också? Det brukar hänga ihop... /Micke |
|
|
Tack för tipsen, hasso och micke !! Skall genast testa i morgon. Känns i och för sig lite trist att behöve " lura " stereon nu när jag hade tänkt att köpa en CD-växlare och montera in. |
|
|
Micke och Hasso - era tips fungerade. Tack |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.