|
|
|
|---|---|
|
Det här kan väl ändå inte stämma! Jag ringde honom men fick inget svar! Jag tror han missat en siffra! eller finns det verkligen sånna idioter? Länk Mvh Mohsen | |
|
Om du läser ordentligt är det ett leasingkontrakt som säljs med en månadsavgift på 782,90 Euro..... /Simon |
|
|
Han har nog missat en nolla på slutet! __ Länk |
|
|
humm vem är det som är idiot egentligen?Men vissa av oss är inga ess på tyska! såg priset och fick chocken* pinsamt* Mvh Mohsen |
|
|
Aaah där ser man...missade visst också det... :) __ Länk |
|
|
Kan det här verkligen vara såhär billig? är det nåt fel p åden må tro? Länk Mvh Mohsen |
|
|
Årsmodellen verkar inte stämma....4/95 är den senaste månaden som 325iC tillverkats med e36 karossen. Kan visserligen bara uttagen senare. 4 airbag kom först på 98 årsmodell...något stämmer inte helt enkelt.... /Simon |
|
|
Jag lade märke till den förut idag och har tänkt att åka ner till tyskland. då är det bättre att fråga på forumet än att åka 100 mil och sen inse felet i tyskland! Tack Mvh Mohsen |
|
|
den bilen kan du ju inte köpa "Mohsen"...den är ju helt fel. Modellbeteckningen felplacerad, utblåset på fel sida, reg.plåt upp o ner... För det kan väl inte bero på spegelvänt foto ;oDD Mvh Patrik - försöker vara rolig..hehe _____________________________________ Mannen bakom Länk |
|
|
Mohsen: Inte för att vara elak men om du ska till Tyskland så rekommenderar jag starkt att du tar med någon som kan BMW och import lite bättre än vad du själv gör. Återigen, jag säger inte detta för att vara elak utan för att bespara dig en massa problem och pengar. Ska du köpa en 325:a så blir det nog inte mycket billigare i Tyskland än här när du lägger ihop alla kostnader. /T.P. |
|
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
Sen underlättar det att åka till Danmark om man vill kika på bilen eftersom den finns där... ;o) |
|
Mr.Nullzwei: Hur ser du att bilen finns i Danmark? Annonsören bor ju i Tyskland och telefonnumret är tyskt så det vore väl konstigt om bilen är i Danmark! |
|
|
Simonw, Holger Mögöre DK-9000 Aalborg 1: +45 - 2254 / 2021 Aalborg ligger så vitt jag vet i DK..... Att bilen är i DK gör saken ännu konstigare: Bilar är som bekant SVINDYRA där. Den bilen borde berättiga ett pris av minst 200kdkr....... :-/ Förmodligen humbug eller nåt lurt... |
|
|
Hej, SKUM BIL!!!! Det saknas dessutom ett däck på den enligt bilden. //z00land3r |
|
|
Aha jag missade den senare annonsen, jag kollade på den första och kopplade ihop den med påståendet om Danmark. Det stod ju så här i den första: Annonsör: Andreas Gummersbach D-50737 Köln Telefon 1: +49 - 171 / 8316915 Telefon 2: +49 - (0)171 / 8316915 ...men då är jag med på Danmark... |
|
|
Annars var denna bil rätt billig!!, dock ingen BMW men ändå.Länk |
|
|
Grabbar! tror ni att jag åker till tyskalnd utan experthjälp? Min brorsa importerar lite bilar och hans bästa kompis jobbar på bmw och kan lite mer än vad jag kan.. båda de ska med. det ska mest vara en weekend i tyskland men kollapå bilar om vi får tid! Jag är jäkligt tacksam för svaren ska ni veta och jag förstår att ingen vill va taskig... men kunskaper är inte sådär riktigt vassa så som de borde vara! Tack för ordet! Mvh Mohsen |
|
|
Tänk på att zulassungstelle (där man sköter registreringar och köper exportskyltar) inte har öppet på helger. Hoppas att du hittar något kul och att du blir nöjd. /T.P. |
|
|
Jag vet inte om jag är för optimistisk men kan man hitta en full utrustad 14 000 milare 325i årsmodell 93 för ca 50 000- 60 000!!?? Eller en Bmw 318i samma miltal och år som 325:Am hel utrustad för ca 40 000- 50 000? är jag för optimistisk eller finns det pedandt skötta med det jag skrev för priserna jag angav? Tack på förhand! Mvh Mohsen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.