|
|
|
|---|---|
|
Hur är deras spoilers? Passform, hårdhet osv. Jag gilar detras spoilerläpp till Z3:an... För överigt, någon som vet derar URL? Jag har varit där igår men kommer inte ihåg URL och kan inte hitta något asom passar... _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk | |
|
Allt dom gör är handgjort och i glasfiber. Leverans tiden kan vara lång, men värt att vänta ¨på. Deras adress Länk Mvh Sunken |
|
|
Jag är skeptisk... tycker intederas grejer är så där jätte snygga... _____ |
|
|
Håller med S 328 R, lite vulgo styling tycker jag. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
...nja..tycker ni det? Nu har jag bara tittat på Z3 spoilerläppen och tyckte att den var OK. Vulfo? ..jag vet inte, jag placerar den någonstans mellan Hamman som jag tycker är för mycket och Rieger som jag tycker är för lamt.... Kan det vara tvåfärgeffekten som får den framstå som vulgo? Sunken, tack för länken, jag glömmer jämt att tyskar har ett "-" i sina URL... _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Jo... men det är u ingen som har sagt att Hamann är snygg heller ;) AC Schnitzer har ju en rätt diskret... _____ |
|
|
menar du den som dem kallar "side flippers?" Jag har sett den färdigmonterad på en bil och det var inte så imponerande. Den var så diskret at det syntes inte alls att den satt där...Visst ska det vara diskret men lite ska det synas Jag gillar egentligen den hos Rieger som är endast till 1.8 modellen men den lär ju inte passa till min 2.8... _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Idag så såg jag en bild på en Z3 som var Folger stylad ...gud vad snyggt det var. Jag kände direkt att det här var något som jag skulle vilja ha på min pärla. Jag ska isf. ha frontspoilern ögonlock och sidokjolarna. På måndag ska jag kolla upp priser .... Har någon av er Folger-kit på sin pärla ? |
|
|
Maria> du har mail ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Har hört att Maria ska ha den grymma MH-GTR fronten på sin Z, någon som vet? |
|
|
Finns sanning i de ryktena, bäst hon får berätta själv. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
|
Bra talat Fredrik. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Ryktet stämmer ... MH-GTR´s frontspoiler som är i glasfiber ska sättas dit snart . Mvh Maria |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.