|
|
|
|---|---|
|
klart att det är svårt när man inte vet miltal skick mm. men hur mycket på ett ungefär "ska" en tidig E36 vara från en senare modell? för ca 50lax får man ett fint ex som håller eller ett snik ex? Sett att priserna varierar så brutalt. Hur är det?! | |
|
Är det en sedan så ska det nog gå att hitta en för 50´ /T.P. |
|
|
cha Jo det är en sedan ajg funtar på då den är mer "praktiskt". Men min fråga är inte om ajg ska hitta en utan i vilkety skick? |
|
|
Det går säkert att hitta en fin, men du får nog åka och kolla på några stycken. /T.P. |
|
|
oki det gör man ju självklart? utrusting på sånna vad är "standard" och ahr olika utrusningspaket olika namn? Känner till shadowline men har alla elhissar fram och ev bak? Elspeglar? Airbag? Vad är standrard och vad är tillval? |
|
|
Standard är tex elspeglar och ABS, dock inte tex airbag och elhissar bak. Shadowline har jag faktiskt aldrig sett på en 325:a E36, det fanns inte lika mycket utrustningspaket då som det finns nu. Det jag menade innan var att du kan leta upp ca 10 intressanta objekt och kolla på dem så hittar du säkert ett ex. som faller dig i smaken. Kolla lite på aftonbladet, blocket, BMW börsen, bytbil m.fl. så får du en uppfattning om vad som finns samt vilken utrustning de har. /T.P. |
|
|
oki skall så göra 89 shadowline vara bara ett ex hade det på min E28 8) priset varierar ju så väldans mellan alla bilar så jag undrade vad hemligheten var 8) |
|
|
ingen mer som kan besvara trodde ni kunde bmw här 8( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.