|
|
|
|---|---|
|
Vilken diffbroms kan man använda till en gammal E12 ? Passar tidiga 6-serie klumpen tex. ? Eller går det att använda innehållet och flytta över från en E28 till E12:ans originalhus ? Andra tips och tankar ? ///M vh. Niklas BMWCS #3633 BMWCS Sektion Nord | |
Paap Reeder |
Hej! Jag tror: 3,0 + E 12 + E 28 <85/84 = samma innehåll 528/535 >-85 samt E 34 535/M5 samma innehåll. Att det är samma innehåll i 535/E 28 och E 34 / M 5 vet jag ty jag har själv flyttat över min 3,91. "Blixten står still när man trycker till". MVH /// Paap R |
|
OK tackar ! Borde inte vara nåra problem att få tag i en klump från tex. en E28 och disekera. ///M vh. Niklas BMWCS #3633 BMWCS Sektion Nord |
|
drunken |
Sentinel??? hur går det med min gamla 528 ??? lever den???? |
|
Lever ... tja den grävde jag fram ur en enmeters snödriva förra veckan , den ska bli donator när jag får tag på lämpligt garage för att plocka delar . (den fungerade sist jag kollade) Ska ha insprutningen till min gamla 525 -77:a (-76) ventilerade bromsarna fram ska oxo åka över . Sen hur det blir beror nog på plats och tid. ///M vh. Niklas BMWCS #3633 BMWCS Sektion Nord |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.