|
Sida 18 av 111
|
|
|---|---|
|
var hittar jag cf 6,5 har bara cf 6,1 Joakim E |
|
|
Jag la upp den på piratebay Länk |
|
|
Hur gör man för att slanga hem den sen då ? // Anders |
|
|
Ladda ned en bittorrent client, t.ex. www.bittornado.com -- "Trying is the first step towards failure" (H. Simpson) |
|
|
Carsoft har visst uppmärksammat förekomsten av Kinainterface, samt att deras programvara kan laddas ned från diverse platser på nätet. De skräms med både FBI, $$$$ böter och fängelse på deras amerikanska sajt: Länk /Micke |
|
|
Vad förvånande! Kan det ha att göra med att det diskuteras om CS och motsvarande helt öppet på forum och andra ställen? Nu tänker jag inte direkt på AP-forumet utan rent allmänt om både CS och liknande. FP |
|
|
hehe... från deras sida: If you use a pirated version, you are putting your vehicle at risk, your computer and personal information at risk, your business at risk, your economic status at risk; and if you try to use a pirated version on vehicle safety systems, you are putting your life at risk. Is it worthwhile to "save" a few dollars when you stand to lose a whole lot more? Is it worth the risk? A few dollars är snarare 70 000kr. Vehicle and computer at risk, vaddå, ska datorn och bilen pajja för att man kör piratinterface? |
|
|
Well, det är USA... Här där CS kommer ifrån Länk nämner man inte så mycket... FP |
|
|
Typiskt amerikanskt, skrämma som vanligt... visst, mitt liv är i fara, oj oj oj, tja, yankee doodle kanske stormar in här nån dag o skjuter mig, skulle inte förvåna mig. Undrar hur mycket Carsoft betalar i korruptionsavgift till BMW för att de ska få mikla med märket? Vad sur jag är på det pis*landet! Den nya kärleken: Länk Mvh: Zoltan |
|
|
har nu laddat ner cf 5,1 som fanns i länken men vilket av de ska man öpnna eller instalera Joakim E |
|
|
när jag försöker instalera det står det "path to long ..." vad menas med det Joakim E |
|
|
Det betyder att sökvägen från installationskatalogen är för lång...du kanske lade rubbet på skrivbordet? Lägg det direkt under c:\ eller motsvarande och installera igen så funkar det ska du se! /Micke |
|
|
sen frågar cs efter aktiverings kod? var eller hur gör man då Joakim E |
|
|
Det är då du ska lägga på cracket, kopiera filerna i crackfilen till carsoft katalogen. Det finns instruktuktioner i instructions.txt: "replace existing MB.exe and MBHLP.exe with these ones and then copy CARSOFT.exe to your installation folder. now you can delete CARSOFT65BMW.exe it is not needed any more." |
|
| nu funkar det =) tack för hjälpen | |
|
Är det någon i Sverige som säljer Kina interfacen eller kan man bygga dom själv om någon har ritningar. /Pulare |
|
|
Fungerar Carsoft 6.5 bara på nyare bmw bilar? Eller kan man använda den på E34? |
|
|
Beställde ett kinainterface i fredags. Idag kom det med DHL! Freude am fahren |
|
|
Har du testat det än ? Jag fick mitt igår men det strular lite, kan ej läsa felkoder från någon nod men det funkar att läsa ut miltal ur LCM mm. Har för mig att man skall kunna göra vissa saker även på E34 bla läsa felkoder på DME. Mvh Sibbe Länk Länk |
|
|
Berätta gärna mer om hur det fungerar på lite olika modeller. Jag har själv en 530 -01:a och är sugen på att beställa ett Kinainterface. Det verkar ju som det fungerar att beställa och verkligen oxå få prylarna levererade. Slank det igenom tullen eller fick du tulla och momsa för det? /Pulare |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.