|
|
|
|---|---|
|
Svenska släpvagnar passar inte på min BMW. Det är en annan typ av kontakt. Finns det någon adapter att köpa? | |
|
Märkte detta första gången jag skulle hyra ett släp.. Mörkt, regn och ingen ficklampa. Tog ett tag innan man fattade att adaptern var annorlunda!!! Köpte en hos Malmö Släpvagnscenter och kostade ca. 200 om jag inte minns helt fel. Adress: Västanv. 41, 216 13 LIMHAMN 040-15 68 22 |
|
|
Så är det även på min fast den är svensksåld med BMW orginal drag eftermonterat. Det är en nyare "eu standard" fick jag höra. Men adaptern ingick i köpet av draget. Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme. |
|
|
Jag köpte min på Biltema och den kostade 130:- BMW tar över 500:- "BMW make the world faster" |
|
|
Dom kontakter ska vara standartpå alla svenska bilar från 2001 har jag fått höra men vet ej om det är sant, på mn förra 525 var det redan en sådant eu kontakt! Vad gjorde jag då??? trodde första att tyskarna fått fnatt och då tog jag bort den! smart va??? nääää, men de hände när jag hade köpt bilen! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.