|
|
|
|---|---|
Jirar |
Läste i Aftonbladets bil-bilaga att BMW släpper nya 5-serie redan till sommaren, fan va snygg den var. Vad tycker ni andra??? |
Perkka |
Nja snyggare 5-or har dom producerat... Mvh Per "If everything seems under control, you`re just not going fast enough!" |
| Den såg bättre ut nu än tidigare bilder jag sett...kanske t.o.m blir riktigt snygg i verkligenheten...Det är väl som vanligt att det krävs en vill tillvänjning på en ny modell... | |
| nya femman är snyggare än nya sjuan, femman är faktist lite lik jaggan från en viss vinkel.. =// men ändå...E39 blev nästan för perfekt i design. Synd bara att den är altförvanlig ute i trafiken nu... allafall såg faktiskt nya femman när ja va på väg till uppsala i heljen, de skulle nog upp till norr o testa bilarna men d var massa tejp o så på bilarna. Formen verkade bättre i verkligheten än va ja hade sett på bild. Första gången jag såg på bild jag tänkte vaf*n är det här men man vänjer sig nog, synd bara att jag inte kan vänja mig me nya 7 ser :( | |
|
Jag tror att den blir gôrsnygg. Och dyr. /Beemer |
|
| Jag fick skönast intryck av nya sexan. Den verkar bli väldigt läcker tycker jag! | |
|
Release är planerat till den 6 Juli. --------------- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 --------------- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.