|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tjena bara en fråga hur många ska till Jönköping till påsk.. På street and sound mässan Mvh Bergström | |
|
Ska dit redan imorgon. Till tjejen :) Men jag ska även dit till påsk. Såklart! :) /Johan [CUL8ER] |
|
|
Det låter ju fränt.. men i år ska jag åka i från Opel gänget som jag Rejade mot förra året.. (men då åkte ja Opel omega 2,0:)..) |
|
|
Ja det lär du nog göra :) /Johan [CUL8ER] |
|
|
Bergström: Ingen kul väg från Borlänge till Jönköping dock :( /Johan [CUL8ER] |
|
|
Bergström: Om du går in på Bmw_m6 site så har du all info: Länk I annat fall så finns det en jätte lång konversation om träffen om du söker på jönköping så hittar du all mejl konversation. Tror att det var ett tretio tal som är spikande. |
|
|
Ok jag ska me dit...=) Ska nog åka me M3an om det inte e snö på vägarna *HOPPAS* e det nån annan som har tänkt åka M3 upp elle ?? =) ---- "Second place is the first loser..." Länk /// Mvh Laurin |
|
|
Jag vill åka och hoppas på att jag kommer att åka.. Kom inte iväg förra året :( "Detta är dock min högst personliga åsikt" |
|
|
Klart man kommer! Längtar redan :) M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
Jag å tjejen hakar nog på. Skulle man kunna joina i Norrköping? Är det nån från Norrköping/Linköping här på forumet som ska dit? /// Riktiga motorer suger /// |
|
|
Kempa: Jag bor i Linköping och tänkte åka dit om inget annat dyker upp... /Fredrik |
|
|
Klart man kommer... Men hur många stannar natten??? För det blir alltid en stor j'vla fest!!! MVH Patrik |
|
|
Klart jag åker, och digitalkameran kommer vara med och dokumentera ordentligt. Kommer att lägga ut bilderna på nätet sen. Mvh. Robban Johansson |
|
|
Alla ni som kommer.. ni har väl anmält er till mig.... cimmen@telia.com För ALL info: Länk Redan anmälda personer och deras bilar kan ses på min hemsida, klicka på beemerparty! Länk ha´t mvh kim -=$¤CimmenpoweR¤$=- Ägare till 490 friska BMW hästar! Länk |
|
|
Om ni nu åker på mässan så kan ni väl hänga med på träffen grabbar! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
lart ni ska med.... och som jag sagt innan... jag kommer självklart... _____ |
|
|
"Om ni nu åker på mässan så kan ni väl hänga med på träffen grabbar!" Själv klart blir det puben "MITT I STAN" som gäller!!! Tyvärr så tror jag inte många kommer att åka 3-4 mil för att åka på en sådan fest... Men vad vet jag??? MVH Patrik |
|
|
Jag e ju lite sugen måste jag säga...=) ---- "Second place is the first loser..." Länk /// Mvh Laurin |
|
jeppe_L |
vilket datum e mässan??? får förhoppningsvis mitt körkort den 27 februari:) |
|
Mässan är 18-21/4 men den heter inte Street & Sound. Den heter om jag inte missminner mig "Bilsport Performance Show & Custom Motor Show" from i vår? MVH/ Qvarnis |
|
| Det blir nog lite kul blir premiär men M3:an har bara provat den typ 2 km,med sommar puckar (255 bak) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.