|
|
|
|---|---|
|
Jag har märkt att ni här på forumet vet ganska mycket om de flesta bilar, därför undrar jag om någon vet någonting om den svarta M-Roadstern som finns hos bilförmedlingen i Stockholm? Undrar även om det är en seriös verksamhet de bedriver? Tack på förhand. | |
|
Dolce: Om du skriver ut vad bilföretaget heter alt lägger ut en länk på bilen så är det lättare. Om du inte vill lägga ut infon så kan du prova att söka på forumet. |
|
| Jag tänkte inte på det. Jag kan inte direktlänka men gå in på www.bilformedlingen.com. Det är lätt att hitta den där. | |
|
Dolce: Jag är inte den bästa på Z3M men tycker nog att priset verkar ok. Tror oxså att firman du nämner är seriös sök på bilförmedlingen så hittar du mat nyttig info. Det finns en frilansare på forumet som har en nästan likadan bil, som säkert kan ge dig mera input om priset. Titta under galleriet sen frilansare där hittar du rätt person(wolv). Om bilen ja verkar ok ett stort plus är enligt mig är att den har ac, kunde ha kört den idag med tanke på vädret vi hade i stan idag:)) |
|
|
Dolce: Jag köpte min genom Bilförmedlingen i Hägersten. Tycker att allt gick väldigt smärtfritt. Eftersom de vanligtvis inte äger bilen i fråga utan bara förmedlar den ligger det också i deras intresse att se till att info överensämmer med verkligheten. Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
|
har en vän som köpte sin 9000 saab -90 genom bilförmedlingen , gick väldigt smärtfritt . MEN tyvärr vet dom inte så mycket ingående om bilen , vilket upptäcktes efter köpet ;-( ... visst upptäcker man saker i efterhand , men vissa saker hade bilägaren kunnat berättat om i fall han sålde bilen privat . Bilförmedlingen som företag är det inget fel på alls , ring dok. innan besök då de inte har de flesta bilar i "lager" . MVH TONY ///M3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.