|
|
|
|---|---|
|
tänkte bara höra om det är någon som vet vad knappen på builnyckeln är för något..? har nyss köpt bilen (begagnad) 320i (-91). kan det vara från ett gammalt larm eller har det med låset att göra!!! vore bra om någon kunde svara på det.. /Carol | |
Rico80 |
det kan vara en liten ficklampa har du kollat det =) *Gaspedalen har bara ett läge i botten* |
|
Finns väl egentligen tre olika alternativ: 1) belysningsknapp för den lilla lampa som sitter i framkanten på plasten på en del nycklar. 2) Knapp till fjärrmanövrerat lås. 3) Knapp för fjärrmanövrerat originallarm. Hur ser knappen ut? Mvh |
|
|
det är med 100 % säkerhet ficklampa grattis till bilen föresten, själv väntar jag på min från verkstaden från en krock. lägg ut bilder på den i galleriet! |
|
|
det är en vanlig rund knapp och jag kan inte läsa i instruktionsboken för det står på tyska.. o vem kan det.. haha... sen på andra nyckeln sitter de en ficklampa.... |
|
|
ja det e lite konstigt för på ena nyckeln sitter det en ficklampa så det på den andra nyckeln är något annat!!! |
|
|
Går det att byta lampan i nyckelen? Eller måste man köpa ny. |
|
| ja, den går att byta, tryck ner knappen samtidigt som du trycker den åt sidan så får du isär den | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.