|
|
|
|---|---|
|
jag bar undrar lite vad min bil kan vara värd. kolla länken för info Länk | |
|
är det ingen som kan ge mig en prisbild? Länk |
|
|
Skulle nog kunna tippa på runt 250000:- om du säljer den som den är med fälgar och allt... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Låter lite mycket, för i så fall så skulle 530d ligga högre än motsvarande 540iA. Utbudet i Sverige är ju inte så stort så det är svårt att få en bra prisbild men en snegling på t ex mobile.de ger ju hur många bilar som helst med liknande mil för under 20' euro. Bilen i fråga verkar ju vara i mycket bra skick och en svensksåld en-ägarbil så det höjer ju givetvis priset lite men den saknar ju också en del utrustning som Navi/Tv, elstolar, CD-växlare, GSM och sollucka. Dom snygga fälgarna väger ju upp lite... _____________________________________ Länk |
|
|
Har visserligen inte sett nån svensksåld 540 Touring-99 för under 250000:- men du har säkert rätt. Men jag tror inte att 250000:- är ett så mycke för högt pris att börja på. /Johan [CUL8ER] |
|
|
250000 låter ju inte så illa det var det jag hade hoppats på att kunna få ut med fälgarna Länk |
|
|
Johan: Det är möjligt att man inte hittar svensksålda 540IAT-99 för 250'. Utbudet av dessa är ju också litet om man jämför med de som är importerade. Jag jämförde bara lite med min egen som är en 00:a med aningen mindre mil än nöjdets samt att den har betydligt mer utrustning. Visserligen importerad men då som nästan ny (9 mån och 2000 mil) och jag vet ju vad jag gav för denna för några månader sedan. Som du säger så kan nog 250' vara ett ok utgångspris. Det handlar ju lite om hur snabbt man vill bli av med bilen. _____________________________________ Länk |
|
|
lyfter denna tråd lite.. Är på jakt efter en dieselbil... man hittar en hel del 530d Touring i tyskland runt 130000kr tycker ni man ska passa sig för så pass billiga bilar eller?? andra tips och tankar om BMW:s diesel kärror (320d, 330d, 325TDS 96- 530d) är välkommna ska vara en touring och pris upp till ca: 140000 /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 |
|
| Skulle helt klart välja 3 liters motorn! | |
|
Jag var i Tyskland för 2 veckor sedan,och jag tyckte att just 530dt låg mycket högt i pris där nere,visst fanns det billiga bilar men milen/skicket var ju därefter. (Fråga först och du får många svar.) _______ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.