|
|
|
|---|---|
-BeeMWe- |
Svart 325 cav 87a, 18000 mil, svart skinn, reva i caben men lagad. Nyren topp. Lite sliten lack. Bilen körde på en annan bakifrån så grill och stötfångare blev mosad, det är fixat nu. Såldes för 20 papp som krockad. Vad skulle ni betala. Länk |
|
Skulle betala ca 30.000:- för en sån... kanske. |
|
|
Så länge som den är bra lagad så tycker jag inte att den är värd mindre än en vanlig cab. Sliten lack låter ju iochförsig konstigt om den är lagad för då bör de väl ha lackat om den. /T.P. |
|
-BeeMWe- |
Den såldes visst för 35. Länk |
| Då kanske man själv kan hoppas på att få ut 40.000:- själv då... NÄR det blir vår vill säga... | |
|
det var jag som ägde den, köpte den för att tjäna lite pengar på den och att ha något med lite motor att sladda med på vintern, tjänade ca 10000på den. |
|
_hubbe_ |
Gick den för 35?? Kunde personen i fråga kunnat köpt min istället, för runt samma pris, o få en o-krockad sv. såld på 13500 mil... |
-BeeMWe- |
_hubbe_: Vad för något har du ? Länk |
_hubbe_ |
En sv.såld -88 i mycket fint skick utan rost! Med skinn, el. etc etc... 13500 ärliga mil... vill inte sälja, men måste till våren på grund av ekonomin... Studenter har det inte fett.. =( |
-BeeMWe- |
Låter intressant. Kan du maila lite info och bilder till carl.adam.andersen@home.se så hör jag av mig ? Länk |
_hubbe_ |
BeeMWe, you got mail... =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.