AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
576

Viper Stripes på röd E36, fint/fult?

Tja, nu när jag får tillbax min 325 från verkstaden så funderar jag på att sätta på Viper Stripes på den:

Länk

blir det fult eller fint på min bil?
samt om man ska ta av dom, är det enkelt eller fastnar klistret?

Jag är rätt sugen på att sätta på det, och senare köpa m3 front och andra grejor...
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Din fina bil bör du inte klistra tejpremsor på, du sänker värdet rejält då, samt att det är fult. Tro inte på TVreklamen att det ska dra mera brudar men Viperstripes.:)) Stripes hör hemma på bilar som har det orginalmonterat.

Bra funktion "sök inlägg"

MVH Hasso
Länk

Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
hmm... passar nog inte så bra på din röda färg hade den varit Viper röd så kanske....

Ma
1.746
Magnus M
i4 M50 2023
M1000XR 2024
Om DU tycker att det är fint skall du naturligtvis klistra dit Viper Stripes. Det är ju din bil så det är du som skall trivas med den!

---------------
Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047
---------------

St
53
Stubben
318is coupé -92
Håller med, det är din bil gör vad du vill med den. Tycker det är upp till var och en vad man gör med sin bil.
Sen kan jag hålla med hasso med att det drar ner andra handsvärdet.

MVH//TF

*Det kostar att ligga på topp*
grejen är att jag är rätt kritisk mot det själv.

Men jag har tänkt på det och när jag såg den här bilen: Länk så tyckte jag att det borde jag ha, men å andra sidan så kanske det inte passar så bra på min röda färg.

får väl köpa hans, men den va otroligt dyr för en 91'a, och han skriver inte hur långt den gått.
cl
185
clyzzon
330i Touring -03
Som alla andra säger, det e upp till dig..egentligen ska man inte bry sig om vad andra tycker, även fast man kanske gör det i viss mån, men det är juh trots allt en själv som ska gilla bilen man åker i.
Men vill du fortfarande höra min åskit så säger ja som Hasso att dom hör hemma på bilar som har det orginal, Ford GT40 som ex.
Men vore alla bilar lika så vore det inte kul heller, hoppas att du blir nöjd, och lycka till isf!

Mvh Johan

/// Clyzzon

Länk
Pe
4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
Tycker du att det är snyggt så givetvis gör det då...skit i alla "förståsigpåare"

MVH
Pelle
bmwcs/SYD 4605
Länk
japp, vi får se, jag är som sagt kritisk till det själv...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.