|
|
|
|---|---|
MathiasGrennstam |
Hej! Har planer på att köpa en M5:a 99:a. och vill sätta in lustgas. Är det ngn som vet om man kan trycka in det i en M5:a eller är bilen så optimalt trimmad att det inte är att rekommendera?? En gång BMW alltid BMW |
|
det går det.kjenner en i norge som har det på sin.ett 100 hk kit.hjemmesiden hans er pitstop.no Länk |
|
|
Hej på dig!!!!!!! Har en kompis i Varberg som har erfarenhet av lustgasmontage på en "ny" M5:a.......... Killen heter Mattias Svensson........... Kan nås på nummer 0340-611599.... Kolla in hans hemsida annars........ www.streetcar.nu Tror jag det är.... //Jesper |
|
|
Jag har fått höra av de som mekar med de nya m5:orna att de knappt klarar av effekten som redan är. Något med att kammarna ger sig eller liknande och de ska tydligen vara svindyrt. Vet att de haft flertalet inne på eorugaranti som man kan tackna på beg. bilar vid köp av handlare. Nu kommer jag inte ihåg exakt om det var just kammen men jag vet iaf att det vara ngt i motorn som inte orkade med. Kan vara värt att kollaupp. Värt en titt?!? Länk |
|
MathiasGrennstam |
Tack för alla svar, skall kolla upp det omgående =) En gång BMW alltid BMW |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.