|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken lyder, så tycker jag att E36:an är bra mycket dyrare än E34:an när det handlar om likvärdig utrustning och miltal... Finns det så få E36:or tds i landet eller vad beror det på? Diesel-räsern Länk | |
| Lägre vägskatt på 325 tds. | |
|
E36 generellt ligger ju mycket högre i pris än E34, pga. högre efterfrågan. Det gör att även priserna på E36 med diesel blir högre. Sedan finns det ju verkligen inte många 325 tds här i Sverige, i synnerhet inte jämfört med 525 tds. Jag har också funderat lite på en 325 tds, men egentligen är ju 525 tds den bättre bilen, och mycket mer prisvärd, men 325:ans fördel är som sagt att skatten är billigare. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
325TDS |
Jag har en 325 TDS köpte den för 1 månad sen..letade som FAAN efter den..hur svårt som hellst och hitta nån..min är svart och har skinn och sportsolar o grejer..välutrustad...gått 25 tusen mil..inte så farligt för en diesel..o 2 veckor efter hittade jag en till 325 tds..som hade skinn o M3 optik o grejer och va chippad..o inge dyrare än min..o hade gått 20 bara..man blev lite besviken då..när man köpt en då kommer dom fram..men de var röd iofs...men jävligt snygg ändå |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.