|
|
|
|---|---|
-RW- |
Länk MVH Running Wild ------- Länk |
|
Tveksamt... .........BMWLundqvist......... |
|
|
tragiskt... varför kallar han den för 325is förresten, 325 fanns väl inte i någon is modell? Kom precis hem från krogen, rätta mina stavfel =) |
|
|
Ett fall för "Varför måste dom?" :-(( Kierkegaard, 325is fanns(finns??) i USA. Ingen aning om vad s-et står för. Mvh Kalle |
|
-RW- |
han har samma färg som min 320i, funderar hur min skulle se ut om jag gjorde likadant på min:( MVH Running Wild ------- Länk |
Dani |
is fanns väl i USA? |
|
Amerikanerna älskar bokstavs kombinationer. S:et står för sport. De är infon jag fick av en amerikan jag jobbade med i höstas som körde just en 325 is. Bmw har stjärnan under huven. |
|
|
Nämen så jävlig var väl den inte? Färg finns på macken ju...=) Tänk er den där i Pearlvit med samma kromade fälgar, snyggt va? *it´s better to burn out than fade away* Länk |
|
|
Det är bara du Wicked som skulle göra en sån där sak... erkänn det är du som har varit på E36an... =) |
|
|
Angående is så står s för att det är M-Paket på bilen. Detta började jänkarna med redan på 80-talet med sina E30. Dom har ett S vi har M-Paket. Länk - E30 körmaskinen nr.1 |
|
|
Cosmos: Jajamänsan, det är ju min kåk i bakgrunden=) Men allvarligt, jag tittade en xtra gång på den nu och det enda som jag tycker ska behöva göras på den är att slita bort bakvingen och dekalerna, trycka dit fälgar ett par nr. större och bestämma sig för EN kulör. Sedan skulle jag kunna visa mig i den med gott samvete faktiskt, ingen annan?=) *it´s better to burn out than fade away* Länk |
|
|
Cromefälgar är ju min våta dröm! Dessa fälgar var dock inte im min smak. Amerikansk styling... trä imitation istället för det vita hade varit pricken över i:et! /H |
|
-RW- |
henrik23d// Fälgarna var schysta tycker jag, tänk dig de på en svart BMW. Det är bilen som har blivit ful:) MVH Running Wild ------- Länk |
|
I USA är inget omöjligt! Sen kan man ju än en gång konstatera att smaken är som baken. mvh Larsa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.