|
|
|
|---|---|
|
er det noen som vet om innsug fra m50 320 er det samme som på m50 325???og hvor mye man må gi for et slikt Länk | |
|
ingen som vet????? Länk |
|
|
Nej det är inte samma, jag vet dock inte hur mycket som skiljer sig på dom. 323 och 320 har samma insugsrör.. / Andreas |
|
|
ok...da får jeg prøve å kjøpe et 325 innsug da... Länk |
|
|
Jag har ett insug om du är intresserad. Jag köpte det föa att ha det på min 528 men det var inte samma som mitt original. Jag vill ha 700:- för det, ser ut som om det vore nytt.. Maila le ring om intresse finns tel: 0733-530848 / Andreas |
|
|
jeg er interresert hvis det passer på 96 mod m52 2.5 mailadr min er i profilen og på hjemmesiden min Länk |
|
|
jeg har søkt på m50 og m52 innsug på førumet og lest mye rart men føler ikke at jeg har fått noe svar... er det noe ekstra man trenger når man bytter til m50 fra m52 og er det en stor jobb???passer alt rett på???? Länk |
|
|
ingen som vil fortelle om byttet???står flere steder her at flere av dere har utført denne operasjonen...er det egentlig det.eller vil ingen fortelle meg hvordan det gjøres Länk |
|
|
???så det er bare snakk.... Länk |
|
|
alle her var veldig behjelpelige når jeg skulle kjøpe innsug men nå som jeg har fått det er det ingen som svarer... innsuget er montert og bremset på rullende landevei.3.5 hk ga det og mistet 11 nm.... Länk |
|
|
Jag har oxå försökt att få tag på någon som monterat men det verkar lönlöst.. Gav det alltså bara 3,5hk?? Fick du betala någon tull på insuget?? / Andreas |
|
|
måtte betale tollgebyr.toll og 150 kr for at posten fortollet det for meg+180 kr ekstra for regningen var utenlandsk med unichip så gir nok innsuget mer...og til alle som lurer på om det passer rett på.NEI,IKKE F**N Länk |
|
|
har du sendt meg to innsug andreas johansson?har fått en hente melding til på et innsug Länk |
|
| Nä jag har bara skickat ett insug.. Det måste vara något som blivit fel.. | |
|
hmm.pratet med tollen i dag.de sa det lå en leveranse fra deg som måtte fortolles Länk |
|
| Det låter väldigt skumt, jag har bara skickat ett insug och det har du ju redan löst ut.. Hur nycket ska du tulla på det som ligger där nu?? Det insuget som du redan har löst ut det var ifrån mig eller? | |
|
skjønner ingenting jeg.fikk et innsug for to uker siden.vet ikke hvor det kom fra for jeg var så ivrig når jeg hentet det at jeg tok det rett ut av esken og kastet resten.vet derfor ikke hvor det kom ifra.det som kom nå må jeg betale 24% moms og 10% toll+ avgifter til posten.avsender er andreas johansson. Länk |
|
Axel |
Har pratat med personer som har byt insug och det ger runt 20 hk,men man måste mappa om motorn om man ska en sädan effektöknig annars blir det bara runt 3 hk. MVH Axel Bromsen är fartens värsta fiende. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.