|
|
|
|---|---|
|
ser på innlegg her at dere klager på forsikring. jeg har en bmw 323i touring 1996 mod og har 3 forsikringsbolag som vil forsikre bilen min.ingen andre vil ha den.prisene i norge på forsikring på min bil ligger mellom 123000-152000 med 40% bonus.....slutt å klag.....dere har bra forsikringstilbud i sverige!!!! Länk | |
|
Betalar du verkligen 123-152 KSEK/år i försäkring per år???!!! /Simon |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Måste väl vara en nolla för mycket, kan ju knappast betala mera i försäkring än vad bilens värde motsvarar, även om bilar är rejält dyrare i Norge. Bra funktion "sök inlägg" MVH Hasso Länk |
|
M3touring, inte billigt precis! Tyvärr tror jag (men hoppas att jag har fel!) personligen att vi kommer att få ser dyrare försäkringar i framtiden (hoppas verkligen att vi slipper de nivåerna!!!!). Sett ur ett internationellt perspektiv har vi haft rätt låga nivåer på våra bilförsäkringspremier i Sverige.... Jag brukar säga att det är dyrt att vara fattig, men skall fortsättningsvis tillägga att det är dyrare att vara norrman...! ;o) Mvh |
|
|
hei...det er riktige tall som står der....123000-152000.nkr+ husk at 82000 nkr er 100000 sek....bilen koster ca 235000 brukt i norge m alt utstyr...jeg betaler nå 32000.- for jeg er totalkunde hos IF OG HAR HUND,HUS,INNBO OG BIL hos dem...men det er allikevel helt på trynet priser...cosworth,m3 og audi s2 får man ikke forsikret i norge hvis man er under 30 år...men husk ar en 93mod bmw m3 koster rundt 400000.- brukt i norge Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.