AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
367

Vad gör man inte för en BMW

L3
323
L33t
Bmw M3 -89
Bmw M3 -01
Vet inte om denna varit uppe förut ganska underhållande
är den iaf. från SR P1

Länk

ps. du behöver Realplayer för att kunna lyssna
Haha ... vilken underhållning.

"Jag köpte min 316 av en kärring i Uppsala, hon hade vunnit den på lotto!
Du vet en sån BMW är ju en sportbil och ingen kärringbil! "
haha! som Motorhead sa, vilken underhållning
Visa användare
4.705
J.L
BMW M2-24
Hmm, man vet ju om man skall skratta eller gråta. Klockrent angående 316i, det är ju verkligen ingen kärringbil!

BMW 7er-Burnouts is for wannabees!

BMW CS #5139
Visa användare
881
Henrik.A
E3 3.0Si -75
underbart att höra...man kan inte ta ner hela...för den vill man plocka fram lite då och då och lyssna på...

Bara det bästa, åt det bästa

BMW CS #5075
Hörde den live för typ ett år sedan...har man inte märkt tendenserna tidigare eller? Kan knappast vara något nytt.

Kom precis hem från krogen, rätta mina stavfel =)
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
HAHAHAHAHA Tog ett tag innan jag kopplade att det inte var en parodi....eller är det en parodi? Jag kopplar fortfarande inte?

Samtidigt som jag inte kan hålla mig för skratt tycker jag att det är djupt sorgligt att människorna i reportaget "pekas ut" som typiska BMW-ägare :-(

Jag blir deppig....

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Det jag menar är alltså att det är trist om fördomarna mot BMW-förare späs på ännu mer. Fördommar i stil med att "di däringa som kör BMW tror de är såå tuffa, och galningar i trafiken är di också minsann" är man ju trött på. "Linda" i reportaget är ju en som lever upp till den stereotypa bilden :(

Absolut inget fel i att jobba hårt för att uppfylla sina drömmar :)
ro
559
ronte
116d -16
328i cab -98
Oskar -> nä, 316 är inte kärringbil. Hemma finns en älde dam med en Z3 så de vill nog ha lite sportigare fordon :)

------------------
Always Diesel
Visa användare
4.705
J.L
BMW M2-24
Jag hörde den på radion första gången för något år sedan. Jag trodde att det skulle vara något seriöst, men först blev man bara besviken, sedan insåg man att detta egentligen skulle kunna vara en parodi. Typiskt detta med 325i ombyggd till M3, köra en som idiot utan bälte och reta polisen och sedan tvingas jobba hela tiden för att råd min sin mycket häftiga "sportbil".

BMW 7er-Burnouts is for wannabees!

BMW CS #5139
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.