AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
383

fråga kring CD-växlare / BMW reverse band

Mr83
Tja, har bara en liten fråga som någon här i forumet säkert har svar på, har bmw reverse med band till min bil, dvs ingen cd :-( , Kanske en dum fråga men jag har inte den minsta kunskap om sånt här, men om jag köper en cd växlare kan jag då på nåt sätt koppla den till reverse stereon så att jag kan spela cd-skivor från cd-växlaren med min nuvarande stereon, eller måste den ha nåt visst stöd för cd-växlare? Som jag löst problemet just nu så har jag köpt en pionner cd och lagt bmw reverse stereon i garderoben, men det e ju inte alls lika tufft. Tack för hjälpen.
Nej inte med annat än FM modulator ( dvs separat knappsats och ljudet in via radion som en radio station s.a.s)

Du får byta till minst BMW Buisiness kassett för att få växlarstyrning ( beg.( bmw-powers begbörs) eller ny ( ny ca 12000:- med enkel Cd något billigare med band)) sen kostar en Alpine CD vxl med adapter till BMW hadunit ca 4500:-.....
Mr83
...var det jag misstänkte, man får väl försöka komma över nån begagnad BMW cd buisiness, tack för svaret
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.