|
|
|
|---|---|
|
Såg häromdagen en E34 touring med hellas senaste ljusramp monterad över nummerplåten... Den hade väl varit okej om det inte var för att det satt 4 stycken hella JUMBO under kofångaren!!! Hela fronten såg ut som ett stort lysglas... Diesel-räsern Länk | |
|
Personligen tycker jag att alla typer av extraljus ser gräsliga ut, undantaget är amerikanska pickuper och vans, med en stor kromad båge fram. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! BMW CS #5139 |
|
|
Tjenare. Anledningen till att det sitter extraljus i fronten på en bmw är inte styling. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
| Extraljus är som sagt inte styling utan funktion (man får väl hoppas vederbörande demonterar rampen när våren kommer....) | |
|
Jag är mycket väl medveten om att extraljus på en bmw inte är pga styling... jag har själv 3 st rallye 3000 i fronten på min bil som ni ser i galleriet. Men då sitter dem med ett snabbfäste så jag tar bort dem på dagen och sätter dit dem igen på kvällen när dem behövs... Diesel-räsern Länk |
|
|
Det är nog väldigt få som sätter extraljus som styling, men när man kör i mörkret på en väldigt hal väg mitt i vintern och får syn på en älg 200-300 meter bort så är man nog glad att man hade extraljus på bilen. Extraljus är nog mer en säkerhet än styling. |
|
| Det är mysigt med extraljus. Monterar på alla bilar jag har nästan men jag har hållt fingrarna borta från bmw´n. Fast det hade varit kul och haft stockholms enda bmw med extraljus. Mercor gör sig med extraljus, likaså Volvo, VW och Audi. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.